Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planning

19-1-2011 14:29:08
Iemand tips voor de planning ! ??

Wij trouwen op zaterdag

10u00 gemeente
12u30 kerk
17u30 receptie, aansluitend feest en dansfeest

voor de gemeente heb ik wel al idee, maar het is eigelijk tussen gemeente en kerk
tussen kerk en feest dat ik niet goed weet wat te doen !

tussen kerk en feest komt er mss wel nog kleine fotoshoot

Ellen
2-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 381

lies
2-7-2011
 Meld misbruik19-1-2011 19:07:21

Hoi Ellen,

na de gemeente kan je misschien een glaasje en een hapje aanbieden bij je thuis of ergens op locatie. Op die manier zijn de magen een beetje gevuld voor de misviering begint.

Na de kerk zou ik aanraden voldoende tijd uit te trekken voor foto's mét en zonder eventuele suite. Eventueel kan je aan de feestzaal ook vragen of de receptie al kan starten vanaf 17u...

Maar ik zou zeker een hapje en drankje voorzien voor je gasten. En weet, dat je zeker niet verplicht bent om de mensen te entertainen tussen kerk en start feest...
De mensen vinden het soms zelfs leuk nog even naar huis te kunnen om hen wat op te frissen...

xje

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik20-1-2011 12:17:21

Wel ik denk dat ik tussen kerk en feest iedereen naar huis ga laten gaan, want de shoot is enkel met ons 2 en mss ook onze kindjes erbij

onze ouders enzo zou ik vroeger laten komen naar feest, zodat daarvan nog foto's kunnen getrokken worden voor het feest echt begint !

en idd ik denk dat het beter is dat we tussen gemeente en kerk toch iets kleins voorzien voor onze ouders en getuigen
mss kleine hapjes voorzien en gewoon drinken
hapjes zoals tomaatjes en dergelijke dan
dat kan ik dag ervoor al klaarmaken en in de koelkast zetten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...