Terug naar overzicht
Hoi Ellen, na de gemeente kan je misschien een glaasje en een hapje aanbieden bij je thuis of ergens op locatie. Op die manier zijn de magen een beetje gevuld voor de misviering begint. Na de kerk zou ik aanraden voldoende tijd uit te trekken voor foto's mét en zonder eventuele suite. Eventueel kan je aan de feestzaal ook vragen of de receptie al kan starten vanaf 17u... Maar ik zou zeker een hapje en drankje voorzien voor je gasten. En weet, dat je zeker niet verplicht bent om de mensen te entertainen tussen kerk en start feest... De mensen vinden het soms zelfs leuk nog even naar huis te kunnen om hen wat op te frissen... xje
Wel ik denk dat ik tussen kerk en feest iedereen naar huis ga laten gaan, want de shoot is enkel met ons 2 en mss ook onze kindjes erbij onze ouders enzo zou ik vroeger laten komen naar feest, zodat daarvan nog foto's kunnen getrokken worden voor het feest echt begint ! en idd ik denk dat het beter is dat we tussen gemeente en kerk toch iets kleins voorzien voor onze ouders en getuigen mss kleine hapjes voorzien en gewoon drinken hapjes zoals tomaatjes en dergelijke dan dat kan ik dag ervoor al klaarmaken en in de koelkast zetten