Terug naar overzicht
Hallo Wij gaan ook naar Kreta en ook een week Santorini. Welk hotel heb je gekozen?Ik heb gehoord dat arke.nl idd voordeliger is. Een kennis boekt altijd via die weg en dat is dus voordeliger! Je kan ook aangeven vanaf welk luchthaven je kan vertrekken, dus ik denk dat het wel de moeite kan zijn om daarlangs te boeken. Heb er dus nog geen klachten over gehoord! Maar zelf nog niet gebruikt! Groetjes!
Danku voor de tip! Wij zijn ook aan het kijken voor kreta :)!
kijk ook nog eens op www.d-reizen.nl soms is het daar zelfs nog goedkoper. Ik weet niet van waar je bent maar in Veldhoven heb je een winkel van d-reizen én van arke (citycentrum veldhoven) en anders idd gewoon via internet boeken, meestal staat er wel ergens een nummer van de helpdesk, dan kun je het misschien zo doen. Ik zelf zoek meestal op internet wat we willen en ga dan persoonlijk langs om te boeken.
wij gaan dit hotel boeken: Aquila Elounda Village kzal even een prijsvergelijking zeggen en we pakken in ene keer het duurste :) via de site van neckermann: vol pension, brussel vlieghaven, zeezicht: 2503.00€ via de site van arke.nl: vol pension, maastricht vlieghaven, zeezicht: 2157.50€ das toch een enorm verschil e!! misschien dat we inderdaad best gewoon eens naar holland rijden... ok! dankjewel!!
Hey Tamara! Kijk misschien ook eens op www.neckermann.nl. Wijhebben ons reisje voor deze zomer via .nl geboekt en het scheelt 600 EUR met boeken via www.neckermann.be en je krijgt er een gratis overnachting in Benelux bij, hoeft je geen zorgen te maken want je kent de reisorganisator en ze vertrekken eveneens op Brussel! Groetjes!
Ook wij hebben onze reis naar Mexico via arke geboekt. Het scheelt wel bijna 800! euro in vergelijking met jetair.Wij hebben gewoon alles telefonisch geboekt en dit verliep zeer vlot. Er werd ook op onze reserveringsbevestiging genoteerd dat het om een huwelijksreis gaat. Wij stijgen op in Schiphol.
@ tamara, weet niet in welke periode je wilt gaan maar heb net eens even voor je gekeken op www.d-reizen.nl Aquila Elounda Village Griekenland, Kreta, Elounda 1 x 2-persoonskamer, vliegreis, volpension, vertrek vanaf Amsterdam, 8 dagen (zo 26 juni - zo 3 juli) Reisgezelschap2 volwassenen Prijsindicatie Vakantie Reissom 2 x 898.00 1796.00 Subtotaal1796.00 Overige kosten Calamiteitenfonds 1 x 2.50 2.50 Boekingskosten 1 x 20.00 20.00 Totaal1818.50 onder voorbehoud De prijs controleren Wanneer u start met boeken, vragen we de beschikbaarheid en, indien mogelijk, de actuele prijs van uw vakantie voor u op bij de touroperator.
Wanneer u start met boeken, vragen we de beschikbaarheid en, indien mogelijk, de actuele prijs van uw vakantie voor u op bij de touroperator.
bij d-reizen.nl kan je precies wel niet het soort kamer kiezen. klopt dit? groetjes
@ evelien: ja neckermann NL hebben we ook bekeken, maar Arke NL is toch nog iets goedkoper :) ( tis maar 10€ maarja, das al een extra ijsje en cocktail :D )
ik heb zelf altijd of gebeld of ben langsgegaan in de winkel zelf. ik zou gewoon ff bellen en vragen of ze een prijscheck willen doen, dat doen ze altijd hoor. dan kun je ook het type kamer navragen. ik weet dat ze er een nummer hebben bijstaan (0900) wat vanuit belgie niet te bellen is maar als je zoekt naar vestigingen en bijvoorbeeld het nummer belt van de winkel in veldhoven krijg je ook de klantenservice aan de lijn. Vergelijken kan nooit kwaad hé, als je ziet wat het scheelt! groetjes
Hey Tamara, Wat het is, is het é, het zal dan wel een lekker ijsje / lekkere cocktail zijn ;-) Wij hebben toch voor neckermann gekozen omdat zij op Brussel vertrekken en het voor ons toch wel een 2 à 3 uur rijden is (enkel) naar de luchthaven in Nederland, dat hadden we er niet voor over, zeker niet als we bij het terugkomen net zoals vorig jaar maar om 1.30u 's morgens landen ;-). Groetjes!
Hi ik ben Nederlands en ik vind Nederland vaak niet de goedkoopste optie hoor. Wij boeken vaak vanuit duitsland is een stuk goedkoper. Kijk anders ook even op de site van vaya. Wij zijn in het hoogseizoen naar Rhodos geweest vijf sterren 2 weken all in voor 1800 euro totaal voor drie personen.
ok, bedankt azar!