Terug naar overzicht
Hallo ik ben ook juf en ik laat een ijskar komen...de collega's komen bij mij naar het dessertenbuffet en dansfeest...heb je al eens gezien bij het feestbusje? www.feestbusje.be/
Dag Roxanne, Maar welke collega's laat ik dan komen?... Ik heb dit schooljaar al 3 scholen gedaan, ik heb op alle 3 de scholen alle collega's super graag... dus kiezen kan ik niet. Ik denk dat ik ze enkel een receptie aan de kerk zou geven? Wat denk je ervan? XxX Ik bekijk de site eens :D
Hey, ook een kleuterjuf en geen werkzekerheid, Dit jar wel een jaar vervanging binnen zelfde school. Ik nodig niemand uit, maar ik trakteer op het werk, na de schooluren eens met flessen schuimwijn, chipske,..... Anders komt het te duur uit voor ons. Grote familie dus zowiezo al duur feest. grts en succes
Ik nodig de kleuterjuffen en de juffen van de lagere school uit 35 man plus partner....maar dit is wel al mijn vierde schooljaar dat ik daar werk... Goh heb je nog contact met de collega's waar je gewerkt hebt? ik zou die niet uitnodigen want volgens mij verwaterd dat.... tenzij je nog een goede band hebt... Als ik jou was zou ik dan een receptie doen aan de kerk of zoals Sara trakteren op school... Een vriendin van mij had ook een receptie aan de kerk gedaan. Ze hadden er een tent gezet, en broers en zussen gaven dan een glaasje bubbels of appelsiensap aan de mensen en dit was heel gezellig!...
Ik denk dat ik ook voor de receptie aan de kerk zal gaan... Dan zie je wel wie er wel/niet komt. Ik zal voor de scholen een andere uitnodiging maken. Nu nog effe denken hoe ik dat zal organiseren :D. XxX
Dag Kim Met The Almost Swinging Jazz Band hebben we al regelmatig dergelijke recepties opgeluisterd aan de kerk, al dan niet in combinatie met het ijskarretje van Coco. Indien je dit wenst, kan ik je hiervoor een gedetailleerde prijsofferte bezorgen (+ foto's etc.)! Alvast heel veel succes! Tom Vanleeuwen www.almostswinging.be tomvanleeuwen@hotmail.com 0485 / 68 12 85
Ik zit in hetzelfde schuitje... heb afgelopen jaar in een school gestaan maar de kans is groot dat ik er vanaf september niet opnieuw kan beginnen... het klikt wel ontzettend goed met mijn collega's waardoor ik toch de drang heb om ze uit te nodigen op onze trouw in de zomervakantie. Ik nodig hen uit op de receptie (wel zonder partner)... enkele onder hen mogen naar het avondfeest komen (met partner). Dit zijn diegene waarmee ik contact heb gehouden toen ik niet werkzaam was op die school (heb er in het verleden nog enkele maanden gewerkt)... Ik ben iemand die zich nogal snel schuldig voelt dus vond het zeer moeilijk... Succes ermee...