Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vanalles en nog wat

21-1-2011 12:08:01
Ik zoek witte smalle linten, witte ballonnen in de vorm van harten en grote linten voor aan de wagen te bevestigen
Weet iemand waar ik dit kan vinden?
Naamkaartjes zoek ik ook, gewone witte

ik ben er nog steeds niet of we kleine bedankjes gaan geven aan de gasten

Ellen
2-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 660

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik21-1-2011 12:18:55

weet niet uit welke regio je bent, maar vb een AVA http://www.ava.be heeft hier volgens mij wel wat keuze in. zowel in de linten, als de balonnen en zeker de naamkaartjes.
kleine bedankjes kan je misschien ook hier vinden (om zelf samen te stellen dan), en lijkt me altijd wel leuk.

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik21-1-2011 12:24:19

op trouwartikelen.nl hebben zo ook veel leuke dingen.

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik21-1-2011 12:37:55

Ik denk ook dat je alles bij Ava kan vinden.

Meestal hebben ze ook balonnen en linten in de dreamland / fun / een andere speelgoedwinkel.

Voor bedankjes denk ik dat je ook goed zit bij Ava, daar kan je ideetjes opdoen.

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik21-1-2011 13:53:30

trouwartikelen.nl als je durft bestellen via internet :)

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-1-2011 15:16:31

Brussel, in het Noordkwartier, in de Brabantstraat (straat parralel met de rosse buurt)
Daar heb je een winkeltje die niks anders verkoopt dan bruidssuiker, balonnen, papieren accordeon slingers, hoeden....en veel beter prijs!
Een héél vriendelijke marrokaanse dame die uitbaatster!
Au palais du mariage, rue de brabant 164, 1030 brussel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...