Terug naar overzicht
ik hoop niemand tegen de schenen te stampen, of iemand ongerust te maken, maar.... ik heb al gehoord dat die bussen van het bruidshuis geregeld in panne vallen...Misschien een fabeltje, dus je moet zeker niet op mijn commentaar verder gaan. Ik heb het tenslotte maar "van horen zeggen"Alhoewel, mijn vriend en ik zijn naar de opendeurdag gegaan en beneden in de garage stonden alle bussen. Onze indruk toen was eigenlijk ook niet echt positief. Op de website en op hun folders staan ze allemaal chique te blinken, maar van dichtbij zagen die bussen er helemaal afgeleefd uit... Oude bruine zetels met hier en daar een scheur in de bekleding, en ook op de suitewagens zag je veel krassen, paar blutsen en heel veel kleurverschil van "oplapwerk" met lakstiften of zo.....Ik geef je gewoon de raad om ze zeker eens te gaan bekijken in "levende lijve". Als je op internet vb google "ceremoniewagens" intypt ( desnoods met je regio erbij) kom je op 10-tallen websites met wagens. Zo kan je meteen prijzen vergelijken, en je zal ook zien dat er daar een groot verschil inzit. Ook verschillende kleuren, aantal zitplaatsen,... Nogmaals, wat of waar je ook kiest, ga ze zeker eens bekijken! nog veel succes in je zoektocht !
Bedankt voor je reactie! Moesten we ze nemen was ik zoizo van plan om ze in levende lijve te gaan bekijken! Maar Bruidsparadijs is de enige die amerikaanse schoolbussen verhuurt denk ik.. Heb ze nog nergens anders tegen gekomen.. Spijtig :) Toch nog even verder zoeken dan ;-)
Wij hebben geen Amerikaanse schoolbus, maar een oldtimer bus van Lauwers. Die is ook héél mooi!Hier hebben ze er ook wel eentje: http://www.aspektmobiel.be/ceremoniewagens.htm
Hey! Wij hebben een oude school-post bus "saurer" Wij huren die bij VANCAT (roeselare) en dat valt ook redelijk mee van prijs. We zijn 2 keer mogen gaan kijken, en een uitgebreid gesprek gehad ook.. Wij zijn alvast heel enthousiast!