Terug naar overzicht
Wij hadden 'I had the time of my life' van Dirty Dancing! Maar... Van het uittredelied horen de mensen alleen de begintonen, hoor, want dan staat iedereen recht en gaan ze naar buiten om jullie daar op te wachten. Dus als jullie dat van Beauty & the Beast willen nemen, zou ik dat wel doen! Niemand die zich daar aan zal storen, omdat de tekst op dat moment ook niet écht wordt beluisterd.
Hoi Eline, hoe het exact noemt weet ik niet maar wij nemen het liedje van "Ain't no mountain high enough..." Vrolijk liedje om buiten te gaan!
Hallo, Wij hadden "Book of Days" van Enya. Groetjes Annelies
Van mij wordt het 'i will follow him' uit die film sister act! Maar ik denk ook als jij het liedje van beauty and the beast wil, zou ik er voor gaan! Je kunt ook steeds inspiratie opdoen in misboekjes van vorige huwelijken?
Hey Eline, wij hebben hetzelfde uittredelied als Lies. De Tiense bruidjes zitten op een zelfde golflengte zo te zien :-)
Stagioni di Venezia - Rondo Veneziano Kippenvel voor mij, omwille van de herinneringen. En een mooi nummer, vrolijk, opgewekt, mar iets dat iedereen kan appreciëren. En niet al te gekend, dus niet iedereen heeft die in z'n mis.