Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

romantische trip kortbij

23-1-2011 10:52:54
Hallo,
Wij willen er graag met ons twee even tussenuit voor twee nachtjes, de week na ons huwelijk. Onze echte "huwelijksreis" doen we nog deze zomer maar dan zijn de kids erbij. Dus zoeken we nu iets om er met ons twee toch even tussenuit teknijpen. Alleen raken we er niet uit! Kunnen jullie tips geven van romantische bestemmingen waar je met de auto naartoe kan en op max.4u rijden? Alvast heel bedankt!!!

elke

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 809

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-1-2011 11:17:22

Hoi Elke,

In Mechelen is er een kerk/klooster omgebouwd tot luxueus hotel en zij hebben ook huwelijksarrangementen. Het heet St.-Martins Patershof of zoiets... Wij hebben daar geboekt, het leek ons gewoon leuk om er even tussenuit te zijn...

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik23-1-2011 11:34:58

@ Elke... ik ga deze topic zeker volgen want wij willen er ook enkele dagen tussenuit na ons huwelijk... een zonnige huwelijksreis zal voor later zijn omwille van verlof.

@ Claudia... amaai, wat een prachtig hotel... ik heb het eens bekeken... lijkt me zalig vertoeven...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-1-2011 12:54:17

Wij zijn na ons huwelijk een midweekje naar het hoevehotel 't Kruishof in Oostende geweest: http://www.swhosting1.com/users/kruishof/#HOME Zalig! De fietsjes mee, fietsen langs de dijk en in de polders: héél tof!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik23-1-2011 12:58:57

of Frankrijk in Etretat, een app in kasteelvilla en je kan ontbijtservice boeken, jaccuzzi in tuin en sauna.
Vlakbij centrum, automatische poort aan de tuin en private parking.
Villa Bligny ****

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-1-2011 15:44:36

@ Elke: ja het lijkt ons echt zalig! Ze hebben naast het huwelijksarrangement ook enkele andere leuke arrangementen. Ik heb toen gewoon gemaild naar daar en ze mailden toen een aantal arrangementen terug. Wij moesten ook een beetje naar het financiële kijken, daarmee... Maar we kijken er alvast naar uit!

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik23-1-2011 15:52:36

@ Claudia... als ik mijn vriend er warm voor krijg... wil ik daar ook graag gaan vertoeven... maar ik denk dat hij gaat zeggen 'Mechelen... wat is daar te beleven?'... haha! Wij 2 gaat mijn antwoord dan zijn ;-)

Ann
5-8-2011
 Meld misbruik23-1-2011 16:01:14

http://www.wellnessblokhut.be/

Hier gaan wij heel waarschijnlijk ons huwelijksreisje doen
We zien het eigenlijk niet zitten om echt op reis te gaan maar willen er wel even helemaal tussenuit om tot rust te komen en te genieten van elkaar dus daarom lijkt ons dit wel iets!!

Groetjes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-1-2011 18:06:09

@ Elke: Ja, wij gaan één nacht. Gewoon beetje rondwandelen in Mechelen en 's avonds uit eten enzo... Mijn vriend was wel meteen voor het idee gewonnen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...