Terug naar overzicht
Acaciahof is ook een leuke locatie.. wel al een aantal jaren geleden dat ik hier geweest ben. Mijn neef heeft hier zijn feest ook gegeven. Volgens mij kon je hier ook fijn buiten zitten.. Qua prijzen weet ik het niet! Maar vond ze daar toen heel vriendelijk.. Abdijhoeve blijft natuurlijk een top locatie maar viel de prijs voor jullie goed mee?!
hoi bedankt voor de reactie denk dat ik morgen eens naar Acaciahof ga bellen voor een afspraak te maken. Ja de prijs viel in eerste instantie wel goed mee. Ik denk dat we nu aan een 90 €/ persoon kwamen met Receptie/Drinken/ Diner & nagerechtenbuffet. Maar we hebben nog geen enkele andere zaal gezien , dus vergelijken kunnen we nog niet. Maar ik vond de zaal echt om van bij weg te dromen hé Mijn verloofde was er ook helemaal weg van! We zagen ons daar al staan... maarja we gaan toch nog voor de zekerheid ook andere zalen gaan bezichtigen en dan zien we wel hé! Waar trouw jij? En al veel geregeld? groetjes
Bokrijk heeft ook verschillende mooie zalen, molenheide eigenlijk ook maar dan moet je wel van VAL en PEPSI drinken houden). Wij trouwen in Houthalen en ons feest is in Genk... hebben vooral gekeken naar ons budget en een feest zonder al teveel chichi Aangezien ik alles graag tijdig geregeld heb moet ik zeggen dan ik al alles goed op de rit heb.. ochja.. hebben nog een half jaartje de tijd dus komt goed!!!
Ja we hebben al eens gebeld naar het Dennenhof in Bokrijk maar die had nog maar 1 zaal over op die datum en het was voor max. 130personen (met dansvloer erbij) en dat gaat toch te krap zijn voor ons. Inderdaad.. we hebben nog wat tijd hé! Maar als je de grote zaken al kan regelen dan kan je de rest op het gemak in orde krijgen ik doe het ook graag dus ja! groetjes xxx