Terug naar overzicht
Hey, Bedoel je églantine créations? Ik heb een kleedje daarvan. Mooie kwaliteit! xxx
Hey, Inderdaad Eglantine creations. Ik word gek van mezelf. Het ene moment ga ik voor het kleedje van Eglantine (Haltermodel met tafta en beetje tule - model framboise) en als ik dan de foto's bekijk van mezelf in dit kleed en een ander dat ik in Antwerpen gepast heb (huismerk), twijfel ik weer. Ik zie precies een kwaliteitsverschil maar het is nu ook niet dat ik een expert ben daarin. Zijn er nog bruidjes die het moeilijk hebben om het kleed te vinden en dan ook bij hun keuze blijven. Pff ik word er moedeloos van. Vrijdag ga ik nog es passen en HOPELIJK vind ik nu een kleed waar ik stil van word. Groetjes
hey,ik heb ook een kleedje van églantine! Heel mooi vind ikzelf! kwaliteit zeker oké! Heel aangenaam om aan te hebben! en met verschillende lagen. alleen, ik vindt het NERGENS terug op internet?! heb ook nog géén foto genomen, 1ste pas moet nog komen! succes nog allemaal!grtjs
Ik heb ook een kleedje van Eglantine gekozen! En ik ben er zot van! Ze hebben wel een website, maar 't is eventjes zoeken... :) : http://www.reveetrealite.fr/ xx
hey,heb 2 weken geleden eindelijk mijn kleed gekozen en was ook meteen zot van eglantine.Ikzelf heb voor het kleed catalogne gekozen maar moet toegeven dat het ni makkelijk kiezen was want ze hebben er zoveel die mooi zijn. :)
Hey dames,Ik heb ook een kleedje aan gehad van Eglantine en ben er ook weg van. Waar hebben jullie de kleedjes gezien? Ik heb het gepast in Sint-Niklaas maar woon in west-vlaanderen, dus het zou wel handig zijn om een winkel te vinden die wat dichter is. En waar ze wat meer modelletjes hebben van Eglantine want daar was de keuze wat beperkt.groetjes
heyIk ben zelf ook volledig weg van Eglantine creations maar vrees een beetje voor de prijs. Kan je me een richtlijn geven? Ik wist trouwens niet dat er een winkel in St-Niklaas was...volgens de website is er enkel een winkel in Eigenbrakel en in Luikgroetjes