Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Datums

25-1-2011 8:59:28
Hoi dames,

Hierbij geen vraag, maar gewoon eventjes de bruidjes van dit (voor-)jaar laten glunderen! In november 2009 kwam ik op dit forum, met nog ruim 450 dagen te gaan. Heel jaloers las ik dagelijks de berichtjes van de bruidjes die nog maar 200, 150 of 10 dagen te gaan hadden. Ik dacht dat onze dag nooit dichterbij zou komen.

Maar nu, met nog 122 dagen te gaan lees ik trots alle berichtjes van de bruidjes die pas volgend jaar of op het einde van 2011 trouwen. En God geloof mij, met alle respect, maar dan heb ik er zo'n deugd in om te lezen hoe mensen nog op zoek zijn naar een zaal, hoe ze de dag precies willen aanpakken. dan verschijnt er spontaan een glimlach op mijn gezicht.

Maar veel sterkte! Je komt er wel! Het hebben er jou al velen voor gedaan!

Groetjes,
Julie

julie
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 660

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik25-1-2011 9:03:21

ja idd heb dat ook :)
geniet ieder moment van wat je doen, het gaat uiteindelijk zeer snel vooruit :)

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik25-1-2011 9:04:18

Helemaaal hetzelfde gevoel! Hier nog 107 dagen op de teller en als je ze dan ziet zoeken achter zalen en trouwjurken enz, verschijnt er gewoon een glimlach ... Zoiets van "t'goh ben ik blij dat het bijna onze toer is"

Ondertussen terug veel gedaan Julie ???

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik25-1-2011 9:21:01

Ik zou zoveel geen geduld hebben, bij mij hebben er nooit meer dan 103 dagen op de teller gestaan :-)
En nu nog 11 dagen te gaan !

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik25-1-2011 9:33:10

Awel dat vind ik nu eens een tof berichtje se. Ik ben verloofd van februari 2010 en inderdaad, zo jaloers op de dames die nog maar 200-100-10 dagen te gaan hadden. Met mijn 400 en dagen durfde ik eerst niet altijd reageren, omdat ik er zo vroeg bij was. Maar dat gevoel was direct weg door alle hulp dat ik kreeg! Dus nieuwe bruidjes: wees niet bang om een vraag te stellen, ookal is het "pas" voor eind 2011-2012! Je trouwdag gaat er sneller zijn dan je denkt hoor! Ik heb er nu nog 130 te gaan en de stress begint te komen!

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik25-1-2011 10:31:54

Hier nog 73 en begonnen met een goeie 200.
Inderdaad, alles beginnen afronden nu. Tijd dat het er is! ;)

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik25-1-2011 10:42:36

Leuk berichtje, bedankt Julie, Kelly en alle andere voor het hart onder de riem!

Er staan nog 506 dagen op mijn teller en ik ben hier al aan het lezen sedert vorig jaar.

Mijn vriend heeft me vorig jaar met valentijn ten huwelijk gevraagd en we hebben toen beslist om onze plannen een 2-tal jaar uit te stellen, omdat we ook bezig zijn aan verbouwingen.

Aanvankelijk had ik hetzelfde gevoel als Kelly, ik las de berichtjes maar durfde niet reageren, met nog 790 dagen op mijn teller. Ondertussen is dit forum een kleine verslaving geworden en ik moet zeggen dat ik mij wel amuseer in ideetjes opdoen, alles regelen, ...

Ondertussen staan onze feestzaal, onze DJ en een fotograaf vast. Na het lezen van al die leuke berichten, moet ik moet mezelf echt dwingen om toch op z'n minst te wachten tot eind dit jaar om te kijken voor uitnodigingen, kledij en ringen :-)

Bij deze zou ik al de bruidjes die reeds veel verder staan met alle voorbereidingen van harte willen bedanken voor alle hulp en goeie raad.
Raad van iemand van dezelfde leeftijd die je reeds is voorgegaan, is toch altijd bruikbaarder dan de goeie raad van tantes en ouders :-)

kelly
3-9-2011
 Meld misbruik25-1-2011 11:47:35

Hallo

Dank u voor alle steun.Ik heb nog 220 dagen op men teller .Ik heb al het volgende gemeentehuis ,kerk,zaal ligt al vast .Fotograaf en ceromonie meester liggen ook al vast .Nu nog op zoek naar een goeie discobar. Volgende week ga ik met de kindjes om bruidjes kleedjes dus .Een klein beetje met een keer en we zullen er wel geraken.
veel succes nog iedereen

bianca
28-8-2010
 Meld misbruik25-1-2011 12:52:13

hallo,
ja idd in het begin lijkt het nog een hele tijd te gaan
Maar het gaat plots toch heel snel vooruit, bij mij staan er al 150 dagen getrouwd op en nog vind ik het leuk deze site te volgen
Nog veel geduld voor degenen die nog wat moeten aftellen maar achteraf is het sneller voorbij dan je dacht
grtjs

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik25-1-2011 13:30:12

Hallo,
Bij mij nog 465 dagen en op teller.
Ik moet zeggen, ik kijk dagelijks op het forum en heb ook al heel veel tips kunnen gebruiken. Al lijkt het nog zo lang, maar ik ben blij dat ik nog even tijd heb om te wennen aan het idee. Het moet nu ook weer niet te snel te gaan zulle, ik vindt die hele voorbereidingsperiode net zo leuk. Uiteindelijk gaat de dag zo snel voorbij zijn en dan denk ik dat ik ga moeten afkicken van de voorbereidingen. Maar dan kan ik weer andere aanstaande bruidjes helpen zoals de bruidjes die mij voorgingen nu met mij doen. Dan sta ik ook aan de andere kant. Nu nog even genieten van de aanloop naar DE GROTE DAG!
Veel geluk aan alle bruidspaartjes, zowel degene die al getrouwd zijn als deze die nog moeten komen.
Groetjes.
Cindy

Femke
26-2-2011
 Meld misbruik25-1-2011 14:02:03

ik ben gestart aan een 465 dagen en nu nog maar 31dagen op de teller! Hoewel het er eigenlijk 30 zijn, aangezien we al 25 februari voor de wet trouwen en de dag erna onze viering via de goede herder houden en onze feest.

Ik heb nog geen dag gemist sinds ik verloofd ben. Ook al post ikzelf niet zo heel vaak, toch heb ik al veel leuke ideeën opgedaan en meegeleefd met al jullie vragen en verhalen!

Aan iedereen die nog lang (of iets minder lang) moet wachten op haar/zijn huwelijksdag: geniet van de voorbereidingen, ook al is dit soms niet zo makkelijk door bepaalde tegenslagen!

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik25-1-2011 16:46:00

Inderdaad, nog 122 dagen :)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik25-1-2011 18:30:04

Wij zijn ook al een hele tijd verloofd, februari 2010 .. Toen leek het inderdaad nog een eeuwigheid maar nu gaat het toch wel snel :) Toch ook blij dat heel wat dingen al geregeld zijn!

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik25-1-2011 21:53:52

Wij zijn al 612 dagen getrouwd... en ik kom hier ook nog regelmatig eens piepen :-).

Het helpt wel te weten dat je niet alleen bent in het aftellen, en zo gaan de dagen idd sneller vooruit.

Nog veel plezier bij het voorbereiden en ik wens jullie allemaal een prachtige dag!! Vergeet niet te genieten en toch ook tijd te maken voor elkaar, al is het maar 5 minuten in de auto, een beetje bijpraten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...