Terug naar overzicht
Je kan misschien naar den Boom gaan in Lier? Dat is vlak aan Carrefour, nu is daar ook nen AS Adventure gekomen, nen Ava, Torfs, ... Das echt ne grote winkel, wss gaat zo'n winkel goedkoper zijn dan een buurtwinkel he? (In Broechem (bij Ranst) is er ene, maar zoals ik reeds zeg, wss daar duurder?)
Een klasje in mode moet toch ook zelf aan zo'n stoffen kunnen geraken?
of P.P. textiel in Kalmthout. ook heel goedkoop en er liggen stoffen die kunnen dienen voor trouwkleedjes. Groetjes
Goedkope stoffen (niet in de buurt) zijn in de sleepstraat in Gent :)
via stoffen.net kan je bruidsatijn kopen,je kan gratis proefstaaltjes laten opsturen. Vraag in de school wat ze nodig hebben en je kan alles zeer voordelig bestellen.
in een marrokaanse stoffen winkel bv abdijstraat... ik ben daar stof gaan kopen voor zelf een ringkussentje te maken en die stof lijkt heel hard op mijn bruidskleed. 5 euro voor een meter...
Aan neckerspoel heb je neckertex. En aan de Carrefour in Lier ( ernaast denk ik) is ook een stoffenwinkel. Maar inderdaad: wat is goedkoop?
mijn zus heeft haar stof gekocht op de stoffenbeurs, ma kweet wel ni wanneer die precies is groetjes, Bauke