Terug naar overzicht
ik heb eind dit jaar mijn ringen gekozen (heb nu 122 dagen op de teller) ik denk dat er niet echt een vaste tijd voor is de meeste vragen wel 2-3 maand op voorhand te komen voor in het geval er nog aangepast moet worden
Onze ringen zijn ook al besteld. Wij hebben 130 dagen op de teller, maar daar staat eigenlijk geen termijn op, hangt van juwelier tot juwelier af denk ik......
Onze ringen zijn besteld net voor nieuwjaar. (nog 101 dag op de teller). Ze zijn klaar tegen midden maart. Volgens mij een leveringstermijn van 8 à 10 weken. Nog op tijd voor jullie dus.
Mijn ringen heb ik besteld de week voor kerstdag, en ik had ze al 10 januari !
In Antwerpen bij Rikki Diamonds hebben wij ze op nog geen week gekregen! Is een van de vele winkeltjes aan de ingang van het station :)
mss ook afhankelijk van het merk ringen dan, of enkel afhankelijk van juwelier zelf ?! We gaan allezins bij de juwelier waar we het al gevraagd hadden , die zeiden 2 weken op voorhand daar hebben ze het merk amici en aurodesign ook
Hallo, Wij hebben onze ringen een dik jaar op voorhand besteld. Dat is wel heel vroeg, maar we hadden echt gevonden wat we wilden en hadden ook korting van de beurs. Groetjes Annelies
wij hebben onze ringen eind november besteld, en trouwen in april. Begin volgende week zijn ze klaar en hebben we terug een afspraak om ze te passen...
Ligt eraan wat je wil. Wij hebben ze in Antwerpen in een klein juweliertje bij het station gekocht en na twee uur konden we ze meenemen.
Wij hebben onze ringen gekocht in maart 2010, dus meer dan een jaar op voorhand (trouw is in april 2011). Dit even terzijde :) Iedereen verklaarde ons gek, maar dat is een van onze beste beslissingen geweest! Wij hebben ze nog gekocht aan niveau 18 van de goudprijs, we zijn onlangs nog eens gaan kijken en toen stond de goudprijs al op niveau 27... We hebben dus meer dan €300 bespaard! Mijn ring heb ik zelf samengesteld (die van mijn vriend is gewone collectie) en in mei-juni mochten we ze al gaan ophalen. Maar we laten ze daar liggen, dat is veiliger :)
Dit is afhankelijk van wat je wil... wij hebben gekozen voor zelf ontworpen ringen... en dit duurt 4 maanden... maar wat je uiteindelijk ook wilt, als je betaalt kunnen ze veel hé! Veel succes
Wij hadden onze ringen al na één week!
Wij hebben begin januari onze trouwringen besteld en begin maart zijn ze klaar. Groetjes vanessa
Wij hebben onze ringen besteld toen er 100 dagen op onze teller stonden We mogen ze afhalen eind maart dus volgens mij ook nog tijd genoeg voor jullie om te gaan zien. Veel succes met de zoektocht Groetjes An
Wij hebben onze ringen via een goudsmid laten ontwerpen en dan gaat er wel wat meer tijd over (2 à 3 maanden) voor we de eerte ker terug zullen mogen passen. Een (standaard) bestelling bij een juwelier gaat meestal binnen een paar weken soms zelfs binnen de week.