TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Barb
25-9-2010
|
25-1-2011 13:51:04
Dag Anneleen Ik zou het wel doen - het kan nooit kwaad om het je gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Wat je misschien kan doen is aan de zaal de drukproef van hun vorige kaartjes vragen en dan zelf kopiëren/afdrukken/...?
|
|
Fredie
26-6-2010
|
25-1-2011 14:13:13
Wij hebben het ook gedaan, routeplannetjes bijgestoken, ingeval van... Wat je kan doen is je route uitprinten met "viamichelin.com" ; zo deden wij het en iedereen heeft het direct gevonden behalve 1 persoon, maar die had dan ook een andere route willen nemen... Het was wel wat knip- en plakwerk maar kom, het eindresultaat was heel duidelijk en dus tevreden gasten.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
25-1-2011 14:19:02
Krijg je die routebeschrijvingen van de zaal of moet je er extra voor betalen?
Als je die krijgt dan zou ik nog even wachten tot ze klaar zijn.
Je kan nog zeker een maand wachten voor je de uitnodigingen verstuurd.
Ik zie dat je eind mei trouwt, eind maart is toch nog goed?
Het duurt toch geen maand om routebeschrijvingen te laten drukken? Ze hadden dat toch moeten voorzien...
Je kan zorgen dat alles klaarligt (enveloppen geschreven, uitnodigingen in envelop, postzegel op envelop), zodra je de kaartje krijgt, die er gewoon insteken, envelop toe en die kunnen direct op de post!
|
|
kristel
1-7-2011
|
25-1-2011 14:49:00
wij krijgen ze denk ik
|
|
Thomas
9-4-2011
|
25-1-2011 15:36:07
Ik heb deze zelf ontworpen, aangezien wij enkel een digitaal bestand kregen.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
25-1-2011 17:44:58
Hallo,
Wij hebben dit niet gedaan, maar het adres stond wel op de uitnodiging. Iedereen heeft het bij ons ook wel gevonden hoor. Je kan altijd ook zelf een kaartje maken, een plannetje kan je altijd wel op internet vinden.
Als je het zelf maakt kan je de kleuren ook nog wat aanpassen aan jouw uitnodiging...
Of zoals hierboven ook al gezegd is, een oud kaartje vragen en evt kopieëren of afdrukken.
Succes!
Annelies
|
|
Charlotte
28-5-2011
|
25-1-2011 18:21:56
Heyla,
Wij hadden enkel het adres op de uitnodiging staan. Meeste mensen hebben GPS of zoeken het online op met een routeplanner of zoiets.
Wij hebben dan wel een route beschrijving met een plannetje op onze website gezet. Dus daar kunnen onze gasten het ook nog eens vinden.
En als je het echt bij de uitnodiging wil, kan je ze - zoals Thomas zegt - zelf maken.
Succes!!!
Charlotte & Simon
www.simonandcharlotte.com
|
|
Anika
9-4-2011
|
25-1-2011 20:28:58
Wij hebben zelfs het adres van de feestzaal niet bij op geschreven. wij hebben gewoon vermeld 'Passade te mechelen'. wij gaan er van uit dat de mensen ons nog wel gaan zien om het eventueel te vragen als het niet duidelijk is en dat de mensen vandaag sowieso toch op voorhand gaan kijken naar de website van de zaal... wij zullen misschien wel nog routebeschrijvingen leggen bij het buitengaan van de kerk. De mensen die het dan nog niet weten, kunnen er daar eentje nemen.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
25-1-2011 20:52:14
Wij hadden ook enkel het adres op de kaart. Mensen hebben toch tijd genoeg op het op te zoeken of aan jullie te vragen, denk ik dan... Het is nu niet dat je de halve wereldbol moet afreizen, hé! Bij ons heeft daar toch niemand opmerkingen over gemaakt...
@Anika: Ik zou het niet in de kerk laten liggen! Je weet maar nooit wie er voor of na jullie nog in de kerk komt en die plannetjes ziet liggen...
|
|
ilse
7-8-2010
|
26-1-2011 7:40:30
Hey,
Wij hadden zo'n kaartjes ook aan de feestzaal gevraagd maar ze deden dat niet omdat iedereen tegenwoordig toch internet en gps heeft en het kan opzoeken.
Groetjes,
ilse
|
|
Anika
9-4-2011
|
26-1-2011 17:47:51
@Véronique: Als je de kaartjes er legt bij het binnenkomen en weer mee neemt bij het buitengaan, dan kan dat toch niet zo een kwaad? ale het is nog niet zeker dat we het zo gaan doen, maar het is wel een optie :)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|