Terug naar overzicht
Mijn getuige (mijn zus) blijft wel de nacht voor den trouw bij mij slapen en ik hoop ook dat ze me een beetje gaat helpen met mijn jurk (sleep af en toe omhoog houden enzo). We hebben ook geen ceremoniemeester of zo dus wij willen wel een aantal taken aan de getuigen geven: misschien bloemversiering in de kerk klaar zetten, de zaal mee versieren, ...
mijn getuige is ne man dus denk nie da hij bij mij zal slapen of mijne sleep ga vast houden, maar hij heeft al die jaren al zoveel gedaan en mij boven mijn groot verlies geholpen ( dood v an mijn mama) dus weet ik nie of hij nu nog iets in petto heeft, dus ik kan je ook nie veel helpen, maar haar aanwezigheid zal heel veel goed maken en da is het belangrijkste
De vrijgezellen organiseren natuurlijk !!
Mijn getuige was mijn broer. Zijn taakjes: - uiteraard ondertekenen huwelijkregister (stadhuis+kerk) - ring bijhouden + aangeven (wij hadden geen bruidskindjes) - bij de geloften stond hij naast mij met het misboekje in de hand zodat de tekst zichtbaar was voor ons, de getuige van zijn man deed hetzelfde bij hem, zo hadden we zelf de handen vrij om de micro vast te houden en konden we elkaar ook aankijken. Voor wie het niet begrijpt, foto: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238500762898&set=a.1238471522167.37003.1240628751 Mijn man keek dus naar het misboekje net naast mij (dat mijn broer vasthield) en ik naar het misboekje van de getuige van mijn man. - bij het buitengaan van de kerk namen onze getuigen de bloemen van ons aan die we van de kinderen kregen (wij hadden geen ceremoniemeester).
Thx allemaal! :-)