TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rieke
5-2-2011
|
26-1-2011 11:57:50
Je kunt het weer voor april nu nog niet voorspellen natuurlijk. Ik zou afwachten tot een paar weken ervoor, dan zul je al een beter idee hebben :-) Ik trouw in februari en de kans dat het koud gaat zijn is zeer realistisch ik heb ook een kleed met open rug maar heb wel een bolero met korte mouwen erbij geokcht. Ik ga nog een wit fleece dekentje halen om me op te warmen wanneer het nodig zou zijn. Veel succes !
|
|
Maaike
16-4-2011
|
26-1-2011 12:39:18
Ik heb een bustierkleed, dus ook vrij open. Ik heb zo'n voile over mijn schouders en die houdt je echt warm (neemt je lichaamstemperatuur over). Ik hoop natuurlijk wel dat het stralend weer zal zijn, maar dat kan je, zoals Rieke hierboven al zegt, niet voorspellen.
|
|
elke
|
26-1-2011 13:12:28
Bedankt van jullie antwoord
Amai Rieke dat is voor jou al dichtbij hé, spannend!!
Maaike, wij trouwen op dezelfde datum! Ik heb ook zo'n voile, bedoel je zo een stola? Ik hoop ook dat dat helpt!
|
|
Ellen
2-4-2011
|
26-1-2011 13:33:10
ik ga ook een voile bijkopen voor over de schouders
|
|
Maaike
16-4-2011
|
26-1-2011 15:21:39
Tof dat we op dezelfde datum trouwen! Ik heb er hier toch al een 3tal gezien dat dan trouwen. Het is dan ook een mooie datum he ;)
Ik bedoel inderdaad een stola! Ik had hem aan tijdens mijn pas en had het véél warmer ermee. En als het niet werkt, moet mijn ventje mij maar wat opwarmen he!
|
|
sarah
17-12-2011
|
26-1-2011 17:32:03
Hallo iedereen,
Ik trouw dit jaar in putje winter, en heb nu wel een jurk met 3/4de mouwen . 'mouwen zijn wel maar in kant.maar is toch iets van stof.
Ik ga een jasje of een cape laten maken door een naaister in winterwol afgezet met nepbont.
|
|
Mieke
30-4-2011
|
26-1-2011 19:05:40
Hey, bij mij is het eind april.. Maar zoals ze zeggen maartse buien en aprilse grillen :) Ik heb een bustierkleed. Ik ben er niet aan uit of ik een stola koop of niet. Vooral moeite mee omdat mijn kleed zelf eigenlijk prachtig is (al zeg ik het zelf ) en ik vond dat een voile meteen wat 'afdeed' van mijn kleed.. Dus heb ik voorlopig niets gekocht. In de winkel waar ik mijn schoenen ging halen, hebben ze mij gezegd, als ik twee dagen op voorhand ga, dat ze dit zeker nog voor handen hebben. Is iets wat ze altijd in huis liggen hebben.. Dus ik wacht het weerbericht af.. Nu enkel nog beslissen vanaf welke temperatuur ik de stola ga halen
|
|
joyce
30-4-2011
|
26-1-2011 19:35:23
hoi april-bruidjes, Ik heb ook een open kleed en heb een stola in tule, niet echt veel stof dus, maar toch iets over mijn schouders... Laat ons hopen op een heerlijk voorjaarszonnetje op onze dag hé :-) Wij hebben nu wel veel binnen gepland, enkel onze fotoshoot zou (bij droog weer) buiten plaatsvinden. En door al die adrenaline zullen we het wel niet zo snel koud hebben zeker? groetjes Joyce
|
|
Inge
16-4-2011
|
27-1-2011 12:52:50
Haha, wij trouwen ook op 16 april, inderdaad een prachtige datum! Ik hoop op prachtig weer, we hebben al meer dan eens een april gehad met heel warm waar, dus daar blijf ik op hopen, en als iedereen mee hoopt.... Ik denk dat ik enkel tijdens de fotoshoot kou zal hebben, ik ga een dikke fleece meepakken om tussen door even op te warmen, niemand die het ziet, enkel je man en de fotograaf... in de kerk zal de pastoor wel hard genoeg stoken, en bij het in en uit stappen van de auto, ben je maar heel even buiten, dus dat overleven we wel! x
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|