TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
21-5-2011
|
28-1-2011 9:09:58
Hey Katrien,
mijn kleed heb ik in september besteld bij Mia Monta. Ik vind dat ze er een hele ruime keuze hebben. De verkoopster wist de juiste vragen te stellen om te kijken welk kleed ik wou. Ik heb zeker 15 à 20 kleedjes gepast en toen er nog 2 over bleven heb ik de tijd gekregen om ze nogmaals aan te doen en te kijken welk kleed mijn voorkeur kreeg. De verkoopster was ook eerlijk,als een kleed mij niet stond, zei ze dat ook. Ik heb het liever zo dan dat ze je iets voorliegen.
Vorige week ben ik met een vriendin meegeweest naar een bruidswinkel in Aalst en daar zag ik mijn kleed hangen voor 300 euro meer dan dat ik bij Mia Monta betaald heb. Tot hiertoe ben ik tevreden en begin maart mag ik een afspraak maken om mijn kleed te gaan passen.
Veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes
|
|
Stephanie
5-2-2011
|
28-1-2011 11:16:21
hoi! mijn kleed komt ook van mia monta, ik had wel een bon (gewonnen op de trouwbeurs). ik vond ze ook zeer vriendelijk en professioneel maar als ze hoorden dat ik een bon had was het plots veel minder! ik had dan schrik dat ze voor men kleedje minder hn best gingen doen maar daar kan ik wel zeker niet over klagen!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
28-1-2011 12:03:18
Hallo,
Mijn kleedje kwam ook van Mia Monta. Ik ben er heel goed geholpen geweest. Mijn kleedje viel qua prijs goed mee, maar in het algemeen weet ik niet of ze goedkoper zijn dan andere winkels. Ze hebben sowieso hun merk, maar ook andere standaard merken.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
28-1-2011 12:05:16
er is weeral een stukje tekst afgevallen... hier dus het vervolg... (ik weet niet hoe dit komt)
Ik heb zo goed als alles daar gevonden: mijn kleedje, schoenen, kantje voor in de nek, haltertje. Ook mijn mama haar suitekleedje kwam van daar.
Wij zijn al bij al heel tevreden.
Groetjes
Annelies
|
|
lilacx
17-9-2011
|
28-1-2011 13:15:49
hey,
Ik heb ook mijn kleed met bijpassende bolero (we trouwen in september dus het kan wat friskes zijn) bij Mia Monta besteld. Qua prijs vallen ze heel goed mee, gemiddeld zijn ze naar mijn ervaring iets goedkoper dan andere bruidswinkels, al hebben ze natuurlijk dure stukken ook hé.
De verkoopster geven je automatisch de jurken die bij je figuur passen maar luisteren ook goed naar wat je voorkeur is.
Om je een idee te geven: Mijn jurk met bolero kosten 1260 euro. Wat volgens mij een mooie prijs is gezien de gemiddelde prijs (1800 zonder jasje of stola) van de jurken die ik in andere winkels gekozen had.
Succes met het vinden van je droom jurk
|
|
Ellen
2-4-2011
|
28-1-2011 15:25:07
de mijne komt van couture ann in aalst, men kleed kost 699 euro
|
|
Lien
14-7-2012
|
28-1-2011 15:47:06
Ik heb mijn kleed ook gekocht bij Mia Monta. Het is nog vroeg ik weet het :-) maar ik had er onmiddellijk een klik mee dus ben ervoor gegaan. Ze hebben me heel goed geholpen moet ik zeggen. Ik mocht meerdere malen mijn keuzes aandoen en ze waren ook eerlijk over het kleedje dat het beste bij mij paste. En dit was zeker niet het duurste. Ik ben er in elk geval tevreden over en over mijn keuze natuurlijk ook :-)
|
|
KATRIEN
12-8-2011
|
28-1-2011 20:58:09
Hey bedankt allemaal voor de reacties, bruidjes die nog gaan of geweest zijn naar mia monta in zottegem mogen het gerust laten weten.
grtjs katrien
|
|
Els
24-9-2011
|
29-1-2011 4:55:37
Dag Katrien,
Ik heb in oktober (tijdens de opendeurdagen) mijn droomkleed gevonden bij Mia Monta. Alhoewel het er toen héél druk was waren de verkoopsters héél vriendelijk en was niets hen te veel.(de verkoopster die ik had liep constant van de ene kant van de winkel naar de andere om kleedjes te halen). Toen ik hét kleed gevonden had, twijfelde ik nog wat (het was de eerste winkel die ik bezocht dus..) en ben ik na een nachtje slapen teruggegaan. Ik had toevallig terug dezelfde verkoopster en ook toen was niets haar teveel!! Ik heb toen mijn kleed besteld. Onlangs zag ik ergens mooie schoenen staan die naar mijn mening mooi bij mijn kleed zouden passen maar aangezien ik een rood kleed heb begon ik te twijfelen of het rood van de schoenen er wel zouden bijpassen. Ik heb toen naar Mia Monta gebeld met de vraag of ze mij een stukje stof konden opsturen. Ook aan de telefoon waren ze vriendelijk en een week later zat het stukje in mijn bus! Dus...tot nu toe ben ik héél tevreden van Mia Monta. Mijn eerste pas is op 11 augustus (nog veel te lang naar mijn goesting!) en ik ben er gerust in!!
Groetjes,
Els
|
|
Valerie
27-8-2011
|
30-1-2011 11:45:19
Mijn kleed is ook besteld bij Mia Monta, ik was wel een heel gemakkelijke klant, want ik wist welk kleed ik wou, ik was gewoon nog op zoek naar dat kleed in mijn maat. Maar ze waren wel super vriendelijk, was ook tijdens de opendeurdagen en het was blijkbaar een hele drukke dag geweest. Voor het kleed (van Modeca) dat ik besteld heb, betaal ik 200 euro minder dan in een andere winkel waar ik ook geweest was en 450 euro minder dan in een winkel in Eindhoven. Ik had eerst gedacht dat dat kleed in Nederland goedkoper ging zijn, is namelijk een Nederlands merk en de btw is daar minder dan in België, maar in Nederland gaan kopen is blijkbaar niet echt aan te raden, alles was daar gemiddeld 400-500 euro duurder dan in België.
|
|
veerle
10-11-2012
|
19-12-2011 19:02:38
Hallo,
Ik heb net mijn trouwjurk gekozen bij Mia Monta. Had ook een bon gewonnen op de huwelijksbeurs te Antwerpen, en in tegenstelling tot eerder bovenvermeld bericht waren ze bij mij wel supervriendelijk. Heb 10 kleedjes gepast en het eerste dat ik aanhad is het geworden. Ik ben super tevreden.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|