Terug naar overzicht
heb al heel wat gehoord over een zaak in gallerijtje van oostende
Bij Robel in Roeselare hebben ze een afdeling outlet, sterk verminderde prijzen!
Hey, Ik ben van west vlaanderen en verkoop mijn trouwjurk :-) Het is een linea raffaeli,B10SET21. Meer info:katrien_dewaegeneer@hotmail.com
outlet van La sposa in beveren leie en la sposa zelf
Hey bedankt voor de info, tips zijn nog altijd welkom. grtjs katrien
hallo, mijn jurk komt van bruidskledij steven in torhout! daar heb je jurken van 750 euro tot 1500 euro, dus niet al te duur en een super goeie service! Die bruidswinkel waar sabrina het over heeft is niet meer in het gallerijtje in oostende maar op de alfons pieterslaan, daar ben ik niet geweest maar naart schijnt zijn ze er ook betaalbaar. Alvast veel succes met het op zoek gaan naar een jurk!!
Hey, ik heb mijn kleed bij Youniek in Turnhout besteld, wel niet bij de deur maar daar heb je alle kleedjes tussen 299 en 799 euro, op maat gemaakt met eventuele veranderingen en retouches inbegrepen, er hingen ook nog veel kleedjes aan 50prct!! Mss wel eens de moeite om een eindje te rijden, succes
badankt voor de info he grtjs
Hallo, Ik ben ook van West-Vlaanderen en verkoop mijn trouwjurk. Wij zijn getrouwd op 17 december en ik heb het in september aangekocht in Robel Roeselare. Wens je meer info? Je mag me gerust mailen: ann.decroix@gmail.com groetjes Ann