Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

28-1-2011 14:56:52
Men misboekje is klaar om nagekeken te worden door pastoor
ben benieuwd !
ga proberen eind volgende week langs te gaan dan
dan kan ik ze afwerken en dergelijke

Ellen
2-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 376

Annelies
22-7-2011
 Meld misbruik28-1-2011 16:47:54

Hey Ellen,

blij voor jou dat dat werkje er al op zit. Als je wil wil ik het ook nakijken. Dan stuur ik jou het mijne door. Ik heb absoluut geen idee of ik goed bezig ben, maar ik denk dat ik ook ongeveer klaar ben.
Hopelijk is jouw pastoor er tevreden mee.
Nog veel plezier en genot met de voorbereidingen.

Grtz,
Annelies

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik29-1-2011 17:18:33

Toftof.

Het is idd geen gemakkelijk werkje.. Ben er ook aan bezig en heb al veel, maar dan begin ik toch weer te twijfelen over een bepaalde tekst of kan ik niet beslissen.

Maar ik reken dat het in tegen de helft van februari af zal zijn zodat ik het ook kan laten nakijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...