Terug naar overzicht
Hey, ik trouw binnen 5 dagen in een suitekleedje maar wel een lang Doen waar je je goed in voelt! Al wil j een eans ;-)
Hey, Ik zelf trouw in een trouwkleed. Maar ik vind er niks mis aan dat je in een suite kleed zou trouwen. Zeker met een beperkt budget kan dat en als je dan wat kleur wil in je trouw is dit een zeer goede oplossing. Dit raadde ze me aan in verschillende bruidswinkels. Dus niet twijfelen en gewoon doen.
Als jij je daar goed in voel waar om niet....
ik trouw ook niet in een wit trouwkleed hoor. Ik heb zelf een bleke huid en met witte kleedjes stond ik gewoon niet zo goed. Ik wou ook graag een beetje kleur en heb een heel mooi, lang, suitekleed gevonden. Leuk pluspunt, de portemonnee wordt iets meer gespaard :) ik denk zeker niet dat wij de enigen zijn die niet in het wit trouwen hoor. Het belangrijkste is dat je je goed voelt en dat je kan genieten van de allermooiste dag van je leven!
ik trouw ook niet in een klassieke witte trouwjurk! zelfs geen suitekleed... ben gewoon naar mijn favoriete kledingwinkel gegaan en heb me helemaal laten aankleden! (wat trouwens heel leuk was) Het is iets in de kleuren rood en bruin geworden, in verschillende laagjes en tot net boven de knie. ik ben heel blij met het resultaat, het heeft geen fortuin gekost en ik kan het achteraf nog dragen.ik zou zeggen, doe gewoon waar je je goed bij voelt, dan ga je het meeste schitteren op je eigen dag!
Hey Elke, Ik ben getrouwd in een lang suitekleed in zwart en turquois.Tegenwoordig kan en mag gelukkig alles. Ik heb een heel bleke huid en wit is dus écht niet voor mij weggelegd. Groetjes, ilse