Terug naar overzicht
Goh, ja, super moeilijk, maar jammer genoeg denk ik dat je ze dan beter niet kan uitnodigen, ze gaat gekwetst zijn dat haar partner niet mee mag. xx
uitnodigen zonder partner, dat gaat toch niet? tenzij er niemand met partner mag komen maar dat zou mij verbazen :) mss nodig je haar gewoon best uit en probeer je aandacht niet te vestigen op haar partner die dan mee is ms blijven ze zelfs niet lang;
Kent die vriendin ook iemand anders op je huwelijk? Komen die met partner? Als het antwoord op de 1e vraag 'nee' is, zou het toch maar 'saai' kunnen zijn zonder haar partner in de buurt'. Als het antwoord 'ja' is en op de 2e vraag ook 'ja', dan kan je niet anders dan ook haar partner uitnodigen... Als je die vriendin écht wil uitnodigen omdat ze veel voor je betekent, dan denk ik dat het een kleintje is om ook haar partner uit te nodigen...
Wij zitten met dezelfde situatie en hebben gekozen om hen niet uit te nodigen, ik wil niemand op het feest waar ik geen goei gevoel bij zou hebben, het is ook mijn feest dus moeten ze maar wegblijven, hoe erg het ook is voor de vriend...
Dag, Wij hadden het zelfde probleem uiteindelijk hebben we ze niet uitgenodigd.
Hoi Stephanie en Frida, Ik denk dat wij ook deze keuze gaan maken. Het is lastig maar het is wel ons feest!! Bedankt
Hoi Mara, Als allereerst iedereen zijn eigen keuze natuurlijk. Maar ik ben het eens met Véronique als het een goeie vriendin van je is dan nodig je ze gewoon allebei uit. Het is zo druk die avond dat je denk ik nog eens niet merkt dat die partner er is. En dan kun je na je bruiloft nog verder met je vriendin zonder problemen. Veel succes met je beslissing!