Terug naar overzicht
hallo Ik wens je alvast veel plezier toe in costa rica.De eigenaar van het AAtuincentrum te Loppem heeft daar een belgisch hotel.Zijn vrouw en dochter baten die uit.Zelf ben ik er nog niet geweest maar op foto's te zien moet het er prachtig zijn. groetjes hilde & Miguel
Hey Lindsey,Wij gaan ook naar Costa Rica en we doen ook de Highlights tour van Jetair. Wanneer vertrekken jullie? Wij begin juni. Costa Rica wordt een populaire bestemming heb ik de indruk :)Groetjes Sofie
Hela, Wij zijn voor Jamaica gegaan :) Niets dan goeds over gehoord, nu nog hopen dat het idd niets dan goeds zal worden! Toch veel plezier in Costa Rica!
Hallo, wij trouwen deze zomer en zijn volop op zoek naar een huwelijksreis. Mag ik vragen hoeveel deze reis ongeveer kost? Mvg Liselot
Hallo, Sofie wij vertrekken ook begin juni naar Costa Rica. Dus kan wel zijn dat we elkaar daar tegen komen. Liselot wij gaan begin regenseizoen maar dan is is het CR. wel op zen mooist. Van juli tot november is het er orkaangevoelig. Rond 5000 euro voor 2 personen. (1week rondreis met uitstapjes en 1 week all in hotel.) Hopelijk ben je hier mee geholpen. hilde & Miguel mercikes voor de leuke reactie. Groetjes Lindsey
Ook wij vertrekken begin juni richting Costa Rica, met dezelfde formule. duidelijk een heel populaire bestemming Groetjes Elien
Ik ben vorig jaar naar Costa Rica geweest. Ook in het regenseizoen. Ik heb er geen woorden voor! Het is praaaachtig!!!!!!! Geniet ervan!! xxx