Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbussen

31-1-2011 23:26:20
Hoi ,
Wij trouwen op 13 augustus dit jaar. Nu ben ik 4 maanden geleden bevallen waardoor ik nog niet zoveel geregeld heb voor onze trouw. Juist mijn jurk is besteld, de ceremoniemeester hebben we en de feestzaal is geregeld met menu en onze dj. Voor de rest moeten wij nog alles doen.
Nu wouden wij graag zo een oude trouwbus hebben voor vervoer van ons en onze naasten. Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden. Wel graag in de provincie Limburg. Want de tijd van de bussen begint te lopen wanneer ze vertrekken. En ik vind ze vrij duur om te betalen als je er geen geniet van hebt.
Hebben jullie al alles geregeld ?
Ik hoop dat ik nog optijd klaar geraak. Maar uiteraard ging al mijn aandacht naar mijn dochtertje. Ze zijn toch zo lief als ze zo klein zijn. Ze gaat trouwens ons bruidskindje zijn. Ik ben wel nog op zoek naar een houten bolderkar waar zij in gaat zitten en word doorgetrokken door mijn achternicht haar zoontje. Als iemand van jullie daar een idee van heeft waar ik die kan halen mogen jullie me altijd laten weten waar ik daar voor terecht kan.

Groetjes

melissa
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1106

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik1-2-2011 9:58:58

Dit vind ik wel een schoon bolderkar, is zo wat authentieker, dat dan mooi opsmukken met lintjes en bloemekes: http://www.vatenhandelstijf.nl/catalog/product_info.php?cPath=42&products_id=702&osCsid=621122afcc175ac9bb500dbbf49885b3

Qua bus, ben niet van uw regio, maar busreizen Lauwers in Boechout heeft er een mooi..
En eerste 250km zijn inbegrepen blijkbaar... http://www.lauwers.be/index.php?ID=31931

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...