Nu Online
Momenteel zijn er 537 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kindjes betrekken bij huwelijksdienst

1-2-2011 9:11:11
Graag zou ik onze kindjes op enige manier bij onze huwelijksdienst betrekken. Ze zijn wel nog heel klein (van 11 maanden tot 3 jaar). Heeft er iemand ideetjes? Alvast bedankt!

mama
31-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 496

eline
20-5-2011
 Meld misbruik1-2-2011 13:15:05

de oudste kan de ringen aanbrengen
11m is nog wat klein om iets te doen maar misschien kan je een mooie tekst voorlezen en hen erin vermelden?

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik1-2-2011 19:06:59

Onze nichtjes en neefjes gaan een tekst voorlezen.
En brengen ook onze ringen.

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik1-2-2011 20:00:41

Wij hadden graag dat onze oudste bruidskinderen een tekst voorlazen. De kleinste kinderen doen enkele symbolische gabaren, ze brengen een aantal voorwerpen aan.

Ik denk dat je de kindjes wel kan gebruiken om bloemblaadjes te strooien. Het kleinste kan mss in een karretje?

Groetjes!

AN
10-9-2011
 Meld misbruik1-2-2011 21:55:31

Mijn zoontje zal in september ook voorlopen op de trouw...hij zal dan 19 maanden zijn...mag ik vragen hoe jij dit gaat doen voor zijn kleertjes....
Tijdens de communie-maanden zullen er heel wat mooie kleertjes zijn maar is toch te moeilijk om dan al iets te kopen?
Hoe ga jij dit oplossen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...