Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging per mail: done or not done?

1-2-2011 9:13:18
Wou even horen of hier nog bruidsparen zijn die een uitnodiging voor het huwelijk per mail verzenden en hoe die er dan uiteindelijk uitzag

mama
31-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1045

dorien
9-7-2011
 Meld misbruik1-2-2011 10:02:09

wij doen dit niet. persoonlijk vonden wij het onpersoonlijk.
Wij gaan alle uitnodigingen persoonlijk afgeven. (gaat wel veel tijd inkruipen;-) )

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik1-2-2011 11:13:09

Normaal gezien krijgen wij straks eerst een pdf versie van de proefdruk. Die ben ik wel van plan te bewaren. Mochten dan na het versturen er enkele niet zijn aangekomen, kan ik die alsnog versturen. We gaan ze dus echt enkel als back-up houden, iedereen krijgt sowieso een echte uitnodiging (persoonlijk gaat bij ons niet ivm de afstanden).

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik1-2-2011 12:38:25

Dat zou ik niet doen.. Je moet jezelf altijd de vraag stellen: "hoe zou ik het vinden als ik zo een uitnodiging van een trouw zou ontvangen?" Ik zou dat niet zo leuk vinden. Ik ze de uitnodiging graag op mijn kast, kijk er zo mee naar uit, je moet niet telkens je pc opzetten om de uitnodiging te bekijken,... Neen ik zou het was onpersoonlijk en afstandelijk vinden.

Ik denk trouwens ook dat niet iedereen zo vlot is met de pc. Denk maar aan grootouders, tante's, nonkels, ....

Neen, ik zou het niet doen als ik jou was....

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik1-2-2011 12:55:59

Wij hebben het noodgedwongen moeten doen omdat een aantal uitnodigingen per post nooit zouden zijn aangekomen (was wel buiten de E.U.). Heb ze dus overgeheveld naar .pdf formaat en doorgemaild en toen ging het perfect. Maar dus enkel voor buitenland, ook door het posttarief in verhouding tot het gewicht (100 g = dure verzending).

Jessica
25-2-2011
 Meld misbruik1-2-2011 13:29:17

wij hebben dit grotendeels ook gedaan. de echt close mensen (of die waarvan we weten dat ze niet met de pc overweg kunnen) hebben we een uitnodiging op papier gegeven (zelf afgegeven), maar de grote brok is per email verstuurd. ik had zelf een uitnodiging gemaakt in fotoshop (foto met tekst op).

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik1-2-2011 16:36:07

Hoi

Wij waren dit eerst ook van plan, maar toen kwamen we tot de conclusie dat niet iedereen een mailadres heeft :-) zoals oma's, opa's, een paar tantes en nonkels en wat als de mail niet toekomt door één of andere spamfilter? Dus ik denk dat wij toch gaan voor de papierenversie :-)

Els
13-7-2012
 Meld misbruik1-2-2011 16:49:44

Ik heb wel een informele mail gestuurd om de mensen alvast te informeren over de datum. Sommige komen uit het buitenland en die gaan vakantie moeten nemen, dus dat is dan wel goed als ze het snel wisten. Maar we gaan ook papieren uitnodigingen doen, dat hoort er toch wel een beetje bij vinden wij
Maar hé, het is jullie trouw! Gewoon doen wat je zelf wil.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-2-2011 19:37:26

Ik persoonlijk zou het ook nooit doen... Het doet écht wel iets om je eigen trouwkaart bij anderen op de kast te zien staan... Een vriendin van me heeft zo'n vitrinekast waarin alle belangrijke gebeurtenissen van vrienden en familie een plaatsje in hebben: trouwkaarten, geboortekaartjes, suikerboontjes,...
Ook houden velen dit bij (zeker familieleden) en is een kaart toch véél persoonlijker dan een mail...
Maar ik zeg het nogmaals: dit is mijn persoonlijke mening!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info