Terug naar overzicht
Hey, Ik ben is naar een trouwfeest daar geweest, het is daar redelijk klein. Voor een trouwfeest van 100 personen wordt het daar al krap. Want toen wij daar waren moesten er voor het dansfeest tafels opgeruimd worden om de dansvloer vrij te maken. Natuurlijk niet leuk want de mensen die daar zaten zijn dan hun zitplaats kwijt. Qua prijs is dit ook iets duurder dan de andere in de regio. Eten was daar wel heel lekker en een heel mooie tuin, leuk als het mooi weer is. Den ast in kampenhout ben ik ook al een paar keer geweest. Die zaal boven is heel gezellig maar ook niet geschikt voor een groot trouwfeest. De grote zaal beneden daar kan wel heel veel volk zitten maar die zaal vind ik dan weer niet gezellig (industrieel) Het eten in den ast vond ik ook minder. Wij hebben zelf Hof van welde in Nossegem gekozen. Beste qua prijs in de regio en we waren meteen verliefd op de zaal. Bertembos in Bertem is ook een aanrader, daar ben ik ook al een paar keer naar een feest geweest. Veel succes met de zoektocht!
Alvast bedankt. Wij zouden met een 70tal genodigden zijn op het avondfeest, dus qua grootte van de zaal zal dat nog wel meevallen, hoop ik. Ik hoop eigenlijk een hele mooie zaal te vinden waar ik qua decoratie wat zelf mag doen (vooral tafeldecoratie vb bloemstukjes, naamkaartjes, versieren cadeautafel enz)
70 personen zal wel gaan denk ik. Je kan best een afspraak maken en is langsgaan. Als je zegt dat je graag iets zelf wil doen van decoratie is daar bij de meeste zalen wel ruimte voor (denk ik) Bij onze zaal hebben ze ons getoond hoe zij de decoratie doen maar ze hadden ons gezegd dat als we iets anders wouden dat ook kon. Het is jou dag dus jij moet het mooi vinden natuurlijk
Voor een 70 personen is De Venkel toch een erg nette zaal. Eten is er de keren dat ik er gedraaid heb uitermate verzorgd. Zowel als het gaat om een klassiek feest met diner als een receptie met fingerfood.Qua plaats voor de discobar zit je gezien de grootte van de zaal een beetje beperkt, maar je kan er in principe toch een mooie lichtshow neerpoten als je wil. Bovenzaal van den Ast is vergelijkbaar qua grootte, maar de setting is natuurlijk volledig anders ... lager plafond, onder het dak, "zolder-achtig" terwijl De Venkel toch een echte zaal-ruimte is.