Terug naar overzicht
Wij doen het zo: Smessaert-Hessels producties presenteren: Joeri & Rieke en dan treden in het huwelijk...
Wij hebben op de voorzijde: Op 3 juni 2006 is het allemaal begonnen, 3 dagen later elkaars liefde gewonnen. Nu 5 jaar verder in het leven, gaan we elkaar het jawoord geven. En van binnen: Erik & Leontine trouwen op 3 juni 2011 en dan de rest van de tekst met wanneer, hoe laat en waar ze aanwezig moeten zijn.
Mooie tekst Leontine, ik denk dat ik er een stukje ga uit "stelen" :-)
Dit is de onze: Anika& Bart Daar waar liefde soms knispert en kraakt,wordt hij ook het best gesmaakt. Na vijf jaar, trouwen wij op 9 april 2011 om xxx uurin deOnze-Lieve-Vrouwekerk te Bonheiden. Ons adres: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tel: xxxxxxx Voor ons liever geen bloemen of geschenken, maar u mag steeds aan ons spaarvarkentje denken.* of rek.nr
als je kindjes hebt kunnen zij het aankondigen :)
Wij hebben als thema 'wijn'. Mijn vriend is namelijk een grote wijnliefhebber en toch ook wel kenner en iedereen die ons kent weet dit. vandaar onze tekst voor de uitnodiging: Voor wie nog twijfelde schenken wij klare wijn... Op 4 juni proeven Melodie & Kristof van het huwelijksleven. Een assemblage dat we met u willen delen! cadeautip: onze terroir is reeds aangeschaft, helaas is ons spaarvarkentje hierdoor afgestrapft (+ envelopje). Als je met een bepaald thema werkt, kan je je tekst op het thema afstellen. Geen kat die merkt dat er nergens ouders bij opgenomen zijn (wij nemen nu wel op 'onze ouders toasten mee op ons geluk' - maar past ook weer binnen het thema :-)