Terug naar overzicht
Hey Stephanie, ons huwelijksfeest zal daar plaatsvinden. We weten dat het eten daar heel lekker is en we zijn een paar keer daar geweest om hun standaard menuvoorstel wat te wijzigen en uiteindelijk hebben we voor hen gekozen. Op hun site staat heel wat info en een menuboek met de prijzen. Je kan dus best daar eens kijken. Maar je moet weten dat je tijdens een gesprek met hen heel zeker aanpassingen kan aanvragen in hun standaardvoorstellen. Wijzelf denken ook +/- 150 personen te hebben op onze receptie en avondfeest. En dat gaat zeker lukken! Ga er dus zeker eens langs, zou ik zo zeggen :-) Veel succes! Myriam.
hey myriam, maar zit die 150 personen in 1 zaal of zitten ze zo een beetje apart want ik kan me precies herinneren dat de er een toog staat midden in het restaurant bedankt
Dag Stephanie, Het eten is lekker in het Bourgondisch huis, maar de zaal is geen open rechthoek, eerder een V-vorm omdat de inkomhal er in het midden tussen zit. Wanneer ben je van plan te trouwen? Nog veel succes met je zoektocht! Groetjes
Hey Stephanie, die toog kan men verplaatsen. We beschikken vrijdag over de drie zalen (1 grote + 2 kleintjes) en het terras. Dus het buffet zal in één van de kleine zaaltjes komen te staan. We hebben 157 bevestigingen (waarvan 4 kindjes). En dat zou daar heel goed binnengaan. Ik kan hier na vrijdag wel eens een overzichtsfoto posten :-) Groetjes,Myriam.
Dag Myriam, Kan je eens een foto posten?