Terug naar overzicht
Beste, Wij trouwen ook op een vrijdag en houden ook een alternatieve viering. Om 14u30 trouwen wij voor de wet en om 17u30 houden wij onze alternatieve viering in een hoeve bij ons in het bos. Bij goed weer gaat die buiten door, bij minder weer in een gezellige schuur. Ons lijkt het erg gezellig! Groetjes en veel succes met het uitwerken van jullie ideeën!
Hallo Wij trouwen op 1 juli en houden ook een alternatieve viering. Wij trouwen om 14u voor de wet en daarna gaat de alternatieve viering door bij mijn ouders in de tuin. Hier zijn enkel de mensen van de suite en onze goede vrienden uitgenodigd. Na deze viering volgt er een receptie en daarna hebben onze gasten nog even de gelegenheid om zich bij mijn ouders op te frissen voor het avondfeest. Groetjes Sindy
Hey, wij trouwen op een zaterdag en houden ons feest in "La Grange" in Massenhoven. Dit is een gezellige schuur met een overdekt buitenterras. We houden een dansfeest ipv een traditioneel avondfeest en ik wou voordien de alternatieve ceremonie houden. Ik weet nog niet of ik iedereen ga uitnodigen of gewoon de keuze aan de mensen zelf laat. Die ceremonie hebben we in elkaar gestoken in samenspraak met de Humanistische Vrijzinnige Vereniging. Daar kan je gewoon naar mailen of bellen en er zal dan iemand u toegewezen worden. Die persoon zal ook de ceremonie voorlezen en leiden. Dit alles doen ze geheel gratis.
Hey Marlies, Wij hebben een beetje hetzelfde concept: "romantisch tuinfeest". Wij willen ook graag een alternatieve huwelijksviering bij avondlicht in het prachtig domein van onze feestzaal (domein 't Meersdael in Moerbeke-Waas). Wij maken geen onderscheid tussen de mensen van de receptie en die van het avondfeest. Wij denken dus om iedereen uit te nodigen voor de huwelijksviering die van 17u00 tot 18u00 zou doorgaan. Nadien zouden we een receptie houden van 18u00 tot 19u00 (ook buiten als het weer het toelaat). Nadien nemen we plaats in de luxe-feesttent voor het avondfeest. Bij goed weer worden de zijkanten open gezet zodat het net lijkt alsof we buiten eten! Wij hopen echt op goed weer zodat zoveel mogelijk buiten kan plaatsvinden maar in België weet je dat natuurlijk nooit hè... (zucht) Veel succes & liefs, Nathalie www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl
Hey Marlies, Wij doen ongeveer hetzelfde als Nathalie. Wij trouwen voor de wet om 14u en dan om 18u hebben wij een alternatieve viering (liefst buiten), dan nadien een kleien receptie (1 uurtje) en dan avondfeest. Iedereen is uitgenodigd voor de hele avond... dus viering, receptie en avondeten, ik vond dat organisatorisch iets gemakkelijker en het past ook binnen onz budget. Veel succes nog! Charlotte www.simonandcharlotte.com
Zeker doen! Dat lijkt me heel mooi en heel romantisch! Anders is vaak ook beter, denk ik dan! ;-)