Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opzoek naar lingerie

4-2-2011 12:12:09
Hallo ik trouw op 3september Mag mijn jurk eind juni gaan passen maar moet tegen dan mijn lingerie en schoenen hebben
Nu ben ik opzoek naar gepaste lingerie heb namelijk een bordeaux rood kleed zonder litskes En die verkoopster van de bruidswinkel heeft mij aangeraden om in deze kleur verder te gaan kwa keuze lingerie Weet er iemand waar ik een betaalbare lingeriewinkel vind waar ze me verder kunnen helpe met deze kleur maar ook met grote maten heb namelijk een E-cup nodig Ben van de kanten van Kortenaken -Tienen Hopelijk kan er iemand mij verder helpen hiermee
Alvast bedankt

rina
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 771

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik4-2-2011 12:19:35

verkochten ze dat dan niet in die bruidswinkel ?

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-2-2011 14:10:15

Hallo,

Ik heb in een lingeriewinkel gewerkt (Lingerie An te Hasselt). Daar hebben ze ook de grotere maten, dus daar zou je dit wel kunnen vinden. Maar zonder bandjes gaat iets moeilijker worden denk ik. De kleuren van strapless BH's zijn meestal beperkt tot wit, ecru, zwart en huidskleur. Ikzelf had een rood kleed en zat met hetzelfde probleem. Ik heb geen bh gevonden in de juiste kleur en ben dan maar voor gebroken wit gegaan. Ik hoop dat je de geschikte kleur vindt. Succes!

Groetjes
Annelies

Daphne
13-8-2011
 Meld misbruik4-2-2011 19:45:12

Mijn lingeriewinkel raadde me aan geen lingerie te kopen van een echt bruidsmerk (ze heeft dit wel) of in een bruidswinkel. Ze toonde me wel enkele zaken van de nieuwe collectie van marie-jo voor deze zomer die vaak door bruidjes genomen worden, veel keuze qua model en ook qua mogelijkheden (bustier, gewoon, kruisen, ...) Ik dacht dat er ook een rood model in de nieuwe collectie voor de zomer zat. Gewoon je lingeriewinkel binnengaan en eens vragen...

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik5-2-2011 13:12:54

Ik zou ook graag rode lingerie proberen onder mijn kleed. Iemand een idee welk merk in zijn collectie een rode straples bh heeft zitten?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...