Terug naar overzicht
Iedereen die deze site bezoekt, zal hier wel voelen dat het hier couture rachel zelf deze reactie heeft gezet! Anders spreek je niet over broodroof. Bovendien hebben we dit nog meegemaakt hier op de site... Er is nog iets zo van, vrije meningsuiting
Toch is dit niet van de winkel zelf, maar ikzelf ben ook zefstandige en weet wanneer iets als broodroof kan aanzien worden. Vrije meningsuiting mag inderdaad, maar niet op zo'n laffe manier.
waarom reageer je eigenlijk niet op het verhaal van vanessa zelf?? maar in een apart topic?? vrije meningsuiting mag zeker, daar dient deze forum voor en als vanessa vind da ze zonder veel respect behandeld is geweest, dan is dat haar recht om dat hier neer te pennen... uiteindelijk heeft ze gebeld voor een afspraak, ik zou ook niet meteen zeggen dat we met 3 man gaan komen om te passen, tis niet dat je elk jaar trouwt, en dat zouden die verkoopsters ook moeten weten, en vragen over hoeveel personen het gaat, want als je voor suitekledij gaat, is het toch meestal het geval dat de 2 moeders meegaan en eventuele zussen, dus met meerdere persone... ma soit, ge zegt hier iets van laffe manier van vanessa, maar durft het zelf niet aan om op haar te antwoorden....
Parusha, Soms is geen reactie geven beter! Op deze manier blijft het stinken. Dit ruikt naar vriendjespolitiek. Sorry, maar ook ik dacht direct bij het lezen dat dit van Couture Rachel zelf kwam. Een klant dient professioneel en correct behandeld te worden, afspraak of geen afspraak. Indien iemand niet tevreden is, mag dat uiteraard ook gemeld worden = vrije meningsuiting (totaal iets anders dan broodroof, toch?)
Dit kon eenvoudig opgelost worden door op voorhand aan de telefoon te vragen om hoeveel personen het precies betrof. Nu ja, dit zijn vijgen na Pasen. Ik durf te wedden dat de helft van de mensen die dit lezen, niet eens meer weten waarover het gaat...