Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reactie op Vanessa over Couture Rachel

4-2-2011 20:16:18
Graag wou ik reageren op Vanessa .

Ik was deze bewuste zaterdag zelf ook in de winkel aanwezig, en dit is toch wel erg uit zijn context is getrokken.
Het is wel degelijk zo dat je in elke zaak voor trouw/suite kledij een afspraak dient te maken met de vermelding om hoeveel personen het gaat welke zullen passen, wat hier blijkbaar niet het geval was naar ik zelf begreep uit de nogal onvriendelijke opdringerigheid van jullie zelf.

Ik ben zelf al meerdere keren gaan passen na afspraak en heb nog nooit een onvriendelijke blik noch woord gekregen van de mensen bij Couture Rachel, zij zijn altijd zeer gedienstig en helpen daar waar het moeilijk is om te beslissen.
Je moet verstaan, als je naar de beenhouwer gaat gaan ze toch ook geen drie of meer klanten tegelijk bedienen, daar moet toch ook ieder op zijn beurt!
Nee, je uitval naar Couture Rachel is hier zeker niet op zijn plaats, respect voor de verkoopsters dat zij zo koelbloedig blijven telkens opnieuw. Steek de hand eerst in eigen boezem voor je mensen met broodroof gaat bestoken, wat trouwens strafbaar is.

Respect voor de mensen van Couture Rachel, doe zo verder, mensen als Vanessa zijn het zeker niet waard om over te piekeren.

Parusha

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1088

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik4-2-2011 20:22:34

Iedereen die deze site bezoekt, zal hier wel voelen dat het hier couture rachel zelf deze reactie heeft gezet!
Anders spreek je niet over broodroof. Bovendien hebben we dit nog meegemaakt hier op de site...
Er is nog iets zo van, vrije meningsuiting

Parusha

Meld misbruik4-2-2011 20:34:34

Toch is dit niet van de winkel zelf, maar ikzelf ben ook zefstandige en weet wanneer iets als broodroof kan aanzien worden.
Vrije meningsuiting mag inderdaad, maar niet op zo'n laffe manier.

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik5-2-2011 0:32:22

waarom reageer je eigenlijk niet op het verhaal van vanessa zelf?? maar in een apart topic??
vrije meningsuiting mag zeker, daar dient deze forum voor en als vanessa vind da ze zonder veel respect behandeld is geweest, dan is dat haar recht om dat hier neer te pennen...

uiteindelijk heeft ze gebeld voor een afspraak, ik zou ook niet meteen zeggen dat we met 3 man gaan komen om te passen, tis niet dat je elk jaar trouwt, en dat zouden die verkoopsters ook moeten weten, en vragen over hoeveel personen het gaat, want als je voor suitekledij gaat, is het toch meestal het geval dat de 2 moeders meegaan en eventuele zussen, dus met meerdere persone...

ma soit, ge zegt hier iets van laffe manier van vanessa, maar durft het zelf niet aan om op haar te antwoorden....

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik5-2-2011 9:30:03

Parusha,

Soms is geen reactie geven beter! Op deze manier blijft het stinken.

Dit ruikt naar vriendjespolitiek. Sorry, maar ook ik dacht direct bij het lezen dat dit van Couture Rachel zelf kwam.

Een klant dient professioneel en correct behandeld te worden, afspraak of geen afspraak. Indien iemand niet tevreden is, mag dat uiteraard ook gemeld worden = vrije meningsuiting (totaal iets anders dan broodroof, toch?)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-2-2011 10:58:13

Dit kon eenvoudig opgelost worden door op voorhand aan de telefoon te vragen om hoeveel personen het precies betrof.
Nu ja, dit zijn vijgen na Pasen. Ik durf te wedden dat de helft van de mensen die dit lezen, niet eens meer weten waarover het gaat...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...