Terug naar overzicht
Ik vind niet dat dit perse moet. Bij mijn schoonbroer vorig jaar was dit niet en iedereen reed gewoon met hun eigen vervoer. Wij gaan de bus van Lauwers huren, het is meer een oldtimerbus maar hij is wel goed opgeknapt enzo. Prijzen enzo vind je op de site van hun.
Wij deden het wel, maar hadden wel een budgetvriendelijke oplossing: een huifkar waar de hele suite inkon. Supergezellig en niet zo duur: wij waren voor een hele dag net geen €250 kwijt.
wij doen het niet, we hebben zelf wel een auto met chauffeur gehuurd maar de suite zal gebruik maken van hun eigen auto's
Wij zijn er nog niet echt uit, maar ik denk dat wij enkel voor onszelf iets gaan voorzien en dat de rest 'hunne plan moet trekken' ;-) Wij voorzien wel een taxi die 's avonds voor ons beschikbaar is, zodat iedereen die dit graag wil, de auto kan laten staan aan de zaal en de taxi terug kan nemen (uiteraard wel op eigen kosten anders zijn we failliet, met een 240-tal gasten :-) ).
Wij voorzien dit wel (enkel voor de wet moet er met eigen vervoer gereden worden) maar wij nemen ook een huifkar, en misschien koets voor ons.
Wij hebben enkel voor ons en onze kindjes een Hummer gehuurd. De rest van de suite rijdt met zijn eigen auto. Onze feestzaal, kerk en gemeentehuis bevinden zich wel allemaal in ons eigen dorp.
Wij voorzien auto's voor de suite voor de kerkelijke plechtigheid in de namiddag. In de voormiddag moeten ze zelf met hun eigen auto naar de wet komen en ook 's avonds naar het avondfeest worden ze verwacht met de eigen auto te komen :-). Groetjes!
Wij hebben net zoals Claudia de oldtimerbus van reizen lauwers vastliggen. Voor zover ik weet, wordt dat hier in de buurt wel altijd gedaan, maar niets moet natuurlijk, het is jullie dag en je vult deze in naar jullie wensen! Veel succes in ieder geval!
wij doen dit ook niet hoor, enkel een wagen voor ons en ons dochter een witte audi A5 cabrio. De rest rijd met hun eigen wagen en we zullen de wagens versieren met witte lintjes en op de voorkant een grote strik. Zo ziet het er een beetje feestelijker uit. Veel succes :-)
Wij gaan een bus huren bij de Feestbus, want we moeten een beetje afstand afleggen en 's avonds gaan we met de suite naar een B&B zodat niemand van ons hoeft te rijden met een glaasje op. Om je een idee te geven: bussen bij de Feestbus tussen €750 en €850. Grtz. Cindy
Wij gaan met een bus ... Jammer genoeg heeft deze afgezegd en zijn we nu terug op zoek naar een schoolbus ofzo die we zelf mogen versieren de dag ervoor, we hebben reeds en chauffeur :-)Patrick