Terug naar overzicht
Ja, idem!! .. Proefdruk uitnodigingen is oké maar moeten onze gastenlijst nog op punt stellen .. Misboekje is bijna in orde, nog 'n paar liedjes en 'n dankwoord (voor de priester was het al oké) .. Bedankjes nog! .. Menu hebben we dit weekend bekeken maar moeten nog terug naar de zaal om dit vast te leggen .. Bloemen moet ik nog doen .. Er komen precies ook steeds dingen bij :)
Ik heb een prullen to-do lijstje!! In een andere post vonden ze hem wel grapppig, maar hij heeft mij al veel vooruit geholpen! Hopelijk ben je er iets mee.. Wij trouwen 9 april en dit onze to-do lijst tot nu toe nog. Het zijn veel kleine prullen, maar die moeten ook gebeuren:) Deadline 1: eind januari·Uitnodigingen ronddoen·Misboekje afmaken·Muziek misboekje·B kapper·Make-up A dat vastleggen·Foto’ locatie navragen? ·Afspraak ringen (bewonderen creatie + aanpassingen) Deadline 2: eind februari·Lingerie A·Juwelen A·Kostuum B·Schoenen B·Zonnebankkuur·Fotolocaties voor alle situaties·Afspraak pastoor Jan oMisboekje nalezen oAltaar opmeten oTellen # rijen oMuziek testen oIntrede timen oOfferande? Deadline 3: begin maart·Bloemen bestellen·Paraplu!·Bruidsboeket bestellen·Taart kiezen (geen aardbeien ==> allergie)·Afspraak Passade o( 2e voorschot) oGastenboektafeltje? oMuziek tijdens receptie/ eten? oKluis aanwezig? oMenu gekozen·Afspraak fotograaf·Gemeentenhuis ondertrouw·Proef make-up A·Proef kapsel A + kleuren·Eerste pas kleed·Verdelen praktische rollen oVoorlezen mis oMuziek mis oBoekjes uitdelen oPraktijkzak dragen oTijdsbeheerder Deadline 4: eind maart·Schuimwijn en fruitsap inslagen·Ringen afgehaald·Tafelverdeling·Misboekjes gedrukt·Laatste afspraak Passade?·Kapper B·Versiering huis gekocht·Linten wagen + lint voor ringbeer·CD’s (mis, receptie, diner) Deadline 5: 8 april·Lunch besteld·Tekstje gastenboek- Praktijkzak oIdentiteitskaarten oZakdoeken oDafalgan oKlein geld oTrouwboekje·Iedereen nog eens opbellen·Bloem + foto gastenboektafeltje·Huis versieren Deadline 6: Juni·bedankingsfoto rondsturen.Bij ons is het dus nog een hele lijst kleine prulletjes :)
@ Anika: zet bij je firts aid kid voor de dag zelf misschien nog: naald & draad - deo - sluitspeld - pleisters - haarlak - reserveschoenen - ariel vlekkenstick (colruyt)
Bedankt Mireille!
Yep dat stopt echt nooit eh precies! @ Anika: super handig! Bedankt allessinds voor het delen!