Terug naar overzicht
Primo-piano in Genk heeft er wel een aantal onder de 1000 euro dacht ik. groetjes
Hoi Evy, Ik heb mijn kleed (en onder de 1000 euro) gevonden bij Sposa in Heusden-Zolder een Turkse winkel. Vriendelijke mensen daar en ze trekken toch wel tijd voor je uit (ik ben er in totaal 3 uur geweest). Van Borgloon is het wel even rijden, maar ik vond het de moeite waard. groetjes
Bruidsmode Karin in Dilsen-Stokkem. De prijs begint vanaf 600 euro tot max ongeveer 1200 euro. Daar vind je zeker iets onder de 1000 euro.Groetjes
ik heb mijn ook in la sposa in heusden gehaald... vorig jaar in solden was -70 percent erop en betaalde dn ook maar slechts 170 euro!!! zeker de moeite waart om eens te gaan kijken is in heusden zolderop de koolmijn laan (schuins tegenover de zeeman) veel succes
bij anuna in hasselt, deze hebben grote kortingen want ze gaan stoppen met de zaak! maar je moet je wel haasten, ik geloof dat ze eind februari sluiten!
Hoi Evy, Bij Ariane in Sint-Truiden kan je ook een mooie koop doen hoor! Ze geven op de collectie van 2010 nu 50% korting. Ze zijn echt heel vriendelijk en helpen je heel goed. Ik vind het een aanrader! Groetjes