Terug naar overzicht
En Alliance in Tongeren ook nog
Ik ben ook benieuwd!!!
Jagré en La Tiara zitten tussen de 500 en 1500, denk ik ( valt te zien wat je wil, natuurlijk). Ik denk dat de meeste kleedjes die ik zag rond de 700-800 zaten, dus echt wel betaalbaar voor een bruidsjurk. Ik had wel meer de smalle modelletjes. Ik vond deze website ook wel handig om een ideetje te hebben van de prijzen. Zo weet je al welk merk in welke prijscategorie zit, en welke merken je mooi vindt. http://www.aufeminin.com/mariage/album661586/robes-de-mariee-2011-robes-de-mariage-collection-2011-17247103.html#p1 Veel succes bij je zoektocht!
Hey Mijn kleedje komt van bij Jagré en ik kan de prijzen die Ruth opnoemt alleen maar beamen. Er zullen natuurlijk altijd kleedjes zijn die boven die 1500 euro gaan, maar dat is wel een minderheid. Ik heb net als Ruth enkel naar de kleedjes met een A-lijn gekeken (was het best voor mijn figuur) en de kleedjes liggen daar inderdaad tussen de 600 en 850 euro. het mijne kostte 695 euro + retouches ( ongeveer 50 euro). Van de andere winkels kan ik geen prijsklasse meegeven. Veel succes met de zoektocht!
Hoi, Mijn kleed komt van Liliane Claes, ze hebben ook kleedjes van verschillende prijsklasses. Ik denk dat je tussen de 1000- 1500 euro al een heel ruime keuze hebt... Ik heb zelf ook niet echt veel kleedjes aangehad maar het goedkoopste was +/- 800 euro. Groetjes, Jo
Dag Evy Mijn kleedje komt van bruidswinkel ZiRi ( van Merksem ). Daar hebben ze kleedjes vanaf 650 denk ik. Mijn kleed heeft 850 euro gekost, dus vrij betaalbaar. Ze hadden trouwens een vriendelijke verkoopster. Groetjes Eva