Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen kleur "PERLE" ??

6-2-2011 16:08:28
Hallo,

Op de site van Nina Fiarucci (Elsa coloured shoes) zal ik mooie schoenen !
Als kleur staat er vermeld : Perle
Weet iemand uit ervaring of dit eerder wit of eerder ivoor (beige) is?

Thanx !

Ce
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1019

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik6-2-2011 17:33:21

Hey,

Ik heb de "Donna" en deze zijn niet wit, maar eerder ivoor.

Groetjes

An
23-7-2011
 Meld misbruik6-2-2011 22:01:04

Focus je niet zo op de kleur die op internet staat!!
Ben zelf nogal een moeilijke als het op schoenen aankomt. En dacht ga eens op internet kijken en vond ik de schoenen die ik in gedachten had!! Echter stond er de kleur wit bij en had deze liever in een gebroken kleur maar die was er niet. Toch besteld en 4 dagen later had ik ze thuis en wat bleek het waren geen witte maar gebroken witte!!!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik7-2-2011 10:15:47

perle is eigenlijk beetje 'parelmoer' - het is geen beige, maar ook geen wit - eerder ivoorwit met een parelmoerglans dus...

bobo
2-2-2013
 Meld misbruik7-2-2011 11:06:47

Hallo

Charlotte heeft gelijk.
Ter info, ik heb deze schoenen gekocht voor mijn huwelijk.
Ze zitten supergemakkelijk!
Nieuwprijs 140 euro.

Moest je interesse hebben om mijn paar tweedehands aan te kopen, geef me een seintje.
Ze zijn slechts 1 keer gebruikt.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...