Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 19 dagen te gaan...

6-2-2011 19:09:08
... en eigenlijk loopt alles vlot.

We moeten nog me vullingen voor de misboekjes en de menus's krijgen van de drukker, de pralines voor de bedankjes komen de 15e binnen en moeten dan nog in de doosjes en ik moet nog een playlist maken voor tijdens het avondfeest (we hebben geen dansfeest, dus muziek voor tijdens het eten en voor erna, tijdens de pousse-café's) en dat zal het zo'n beetje zijn.

Donderdag mijn eerste pas gehad en ik ben weer helemaal verliefd op mijn kleed. De juwelen waar ik al enkele weken slecht van sliep zijn geruild tegen een set die 200% meer 'mij' is dan de andere die ik aanvankelijk had gekozen. Het was een mooi, heel fijn setje dat perfect bij de jurk ging, maar ik draag altijd zwaardere, opvallende stukken en voelde me ontzettend naakt.

De sjaals die ik van bij Marian Rijkenberg meehad om te 'testen' waren stuk voor stuk prachtig en één ervan was perfect bij mijn jurk. Ik heb ook meteen de vilten vingerloze handschoenen genomen, die eigenlijk meer mouwtjes zijn zullen voor een warm geheel zorgen, indien nodig.

De bloemist is overal gaan kijken, dus dat komt ook in orde. De fotolocaties zijn met de fotograag bij gekeurd, de visagiste is verwittigd van wie waar en wanneer ze moet opmaken.

Nu nog het gastenboek binnen krijgen (besteld over internet uit de VS) en alles komt in orde zeker?

Raar, ik heb eigenlijk helemaal geen stress. Wat me dan ook weer stress bezorgd.

Waar staan jullie? Al zenuwen? Is het normaal dat ik absoluut geen stress heb?

Yicke
26-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 652

An
23-7-2011
 Meld misbruik6-2-2011 22:12:21

Is toch positief als je geen stress hebt!! Hopelijk blijft dat ook zo en zeker op jullie GROTE dag... Alvast een dikke proficiat en genieten, genieten, genieten want zo'n dag is veel te snel om!! (zeggen ze altijd, ben benieuwd!)

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 13:55:13

Geen stress, das toch leuk? De dagen net ervoor zullen de kriebels wel komen :-).

Tof dat jullie zo goed op schema zijn, geniet rustig verder!

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik8-2-2011 15:02:13

Ik betwijfel het of er kriebels zullen komen. In november, toen we voor de wet getrouwd zijn, was ik ook de kalmte zelve eigenlijk.

Raar, ik had ergens wel gehoopt op een paar kriebels, hier of daar...

;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...