Terug naar overzicht
Dat zie er toch goed uit? Hoeveel misboekjes je moet nemen dat hangt af verwacht je veel volk in de kerk? Wij hadden er 96 en 10 over. We hebben ze wel pp uitgedeeld. Groetjes
Ik heb er eigelijk totaal geen idee van hoeveel mensen er gaan komen Best dan eigelijk aan iedereen vragen of ze komen of niet ? Vind men lijstje er eigelijk ook goed uitzien !
Dat lijstje is inderdaad korter dan het mijne (dat postte ik eerder al op een bericht van jou ) Wat het aantal misboekjes betreft, ga je een beetje moeten kansrekenen . Je kijkt naar het aantal mensen die een uitnodiging krijgen + hierbij tel je nog vrienden van ouders, collega's, medestudenten, mensen die te kennen geven dat ze graag willen komen kijken,... bij op. bij ons is dit als volgt: 125 mensen uitgenodigd + 20 medestudenten (dit kan oplopen tot 40) + toevallige passanten = Ongeveer 150 à 160 misboekjes. als er dan wat te kort zijn moeten de mensen maar samen kijken. zo heel veel staat er toch niet in de boekjes die de mensen krijgen. Zij krijgen een versie met enkel wat citaten uit de leesteksten, zodat ze goed moeten luisteren. Veel succes er mee!
ik vermoed dat ik enkel de genodigden van avondfeest moet rekenen +- 65 die van dessertenbuffet die komen niet naar kerk, dat zijn enkel diegene van men partner zen werk, zo nauw liggen die niet bij ons eerlijk gezegd dus denk dat ik er 65 ga maken, dan moet er eventueel iemand samen kijken é bedankt voor je hulp ! Anika, men lijstje is ondertss nog verkort hoor !
oja nog iets vergeten proef kapsel en make up eind februari wenkbrauwen epileren 26/3 nagels 30/3 dit zal het zijn