TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
cindy
17-9-2011
|
7-2-2011 11:14:39
ik ben ook nog aan het vermageren maar mij is ook verteld dat ik vanaf 2 maanden voor het huwelijk stabiel moet blijven...
|
|
Ellen
2-4-2011
|
7-2-2011 11:17:18
ah k dan is dit toch normaal, ik had gedacht dat bij 2de pasbeurt 15/3, eventueel nog aanpassing kon gebeuren, want nu krijg ik dik 2 weken tevoren men kleed al mee naar huis ?!
Vond dit vroeg ?! niet ?
|
|
kristel
1-7-2011
|
7-2-2011 11:41:05
bij mij hebben ze gezegd da afvallen geen probleem is, bijkomen mag niet meer, en dit tot 1 week voor de trouw
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
7-2-2011 12:07:34
dit hangt misschien ook een beetje af van het model van je kleedje? anyway, mij zeiden ze ook dat ik op gewicht moest zijn tegen de eerste pasbeurt (dat zou ergens rond eind maart moeten zijn) - dus actie geblazen :-)
|
|
ilse
7-8-2010
|
7-2-2011 12:17:17
Hey Ellen,
Alvast proficiat voor die 5,5 kg die je kwijt bent
2 weken voor de trouw je kleed meekrijgen is niet abnormaal hoor. De 2de pasbeurt dient in principe enkel om te zien of de vorige verstellingen goed gebeurd zijn enzo en enkel een paar klein dingetjes nog te veranderen.
Je kan dus best nu proberen op gewicht te blijven.
Groetjes,
ilse
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
7-2-2011 12:18:05
Hier ook hoor, niet meer mogen afvallen tot de trouw! Nu geen probleem ofzo, maar vind dit ook vrij normaal :) Proficiat met het bereikte resultaat! Je zal sowizo schitteren
|
|
Yicke
26-2-2011
|
7-2-2011 17:39:35
Proficiat met je verlies. Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is. Het is natuurlijk niet fijn om te horen dat je je goede pogingen moet staken. Kan er niet over gepraat worden?
Mij werd er gezegd dat er zelfs op de tweede pas nog vermakingen konden gebeuren, mocht ik nog veel afvallen (-22 kilo sedert februari vorig jaar, met nog 4 kilo te gaan) al zal dat tegen binnen twee weken niet meer gebeuren, de laatste kilo's gaan héél traag. Zoveel val je op enkele weken toch nooit af? Focus eerder op sporten, alles mooi strakker maken, daar ga je veel deugd van hebben en dat veranderd minder aan je gehele omtrek dan echt vermageren.
|
|
lies
2-7-2011
|
|
|
Ellen
2-4-2011
|
8-2-2011 9:51:09
het doel van dietiste is 1kg per week eigelijk, dus zou er in principe nog 8kg afkunnen
maar ja zal wel proberen op gewicht te blijven dan
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
8-2-2011 13:58:38
Bij mij zeiden ze ook nog dat om een verschil in maat te krijgen, je 5 à 6 kg moet afvallen... Ik weet nu niet hoe het model van je kleedje ineen steekt. Bij dat van mij weet ik dat het niet erg zou zijn dat er nog wat gewicht van mijn buik en billen afgaat na de pasbeurt ;-), want het kleedje gaat wijder uiteen naar beneden toe. Bij andere modellen zal dat wel iets moeilijker liggen misschien...
De tip van Yicke is goud waard: sporten! In kilo's raak je niet zo veel kwijt, alleen wordt het allemaal wat strakker en das ook mooi meegenomen :-D
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|