Terug naar overzicht
hoi Caroline Gewoon via een autoverhuurbedrijf? Veel goedkoper dan echt ceremonievervoer hoor. Wij doen het ook zo :-) en betalen slechts de helft van wat we bij ceremonieverhuur zouden betalen (en waar je meestal maar een wagen hebt voor 4 uur). groetjes Joyce
Hey, je kan het misschien eens vragen in de garage, waar jullie klant zijn?? Wij mogen het weekend dat we trouwen een wagen gebruiken van ons garage!!!
Hmm... leuke ideeën! @ joyce: welk verhuurbedrijf nemen jullie? want diegene die ik ken, vragen immens hoge waarborgen :(
hoi Caroline, Via Dockx Rental. Ik heb wel geen idee van de waarborg die wij moeten betalen... groetjes en veel succes op je zoektocht!Joyce
hmja, daar is idd een hele hoge waarborg die er aan vast hangt denk ik... ik neem toch nog eens een kijkje just in case! ik hou je op de hoogte
welke wagen hebben jullie gekozen?
Ik heb de prijs gevraagd van de porsche boxter, hopelijk gauw meer nieuws, ben benieuwd!!
hoi Caroline, Wij hebben de Mini Cooper cabrio :-) Niet echt een sport-model dus, maar wel een auto waar we al lang mee wilden rijden... Ik heb het even opgezocht en betalen inderdaad wel 600 euro waarborg (maar ik dacht, als je een Visakaart hebt, zodat dat via die kaart kan geregeld worden, en dat je dus niet persé dat geld hoeft 'af te geven'). groetjes Joyce
als je gewoon vervoer wilt en je wilt een subaru kan je eens vragen op subaru forum. Je gaat wel zelf mogen rijden want bij velen is hun auto heilig.
een subaru zou idd ook heel leuk zijn, wel of niet zelf mogen rijden? de porsche boxter heeft als waarborg 2000 euro :s...