Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cabrio gezocht!!

7-2-2011 16:14:46
Helloha!

Hier zijn we nog een keer, nu op zoek naar ons vervoer... We twijfelden wel hard, omwille van de kosten, maar mijn ventje is zo lief voor mij (en hij vindt die wagen erg belangrijk), dat ik nu via deze weg een oproep doe.

Willen jullie mij helpen, om mijn ventje ook een hele mooie dag te geven, en hem te verrassen en gelukkig te maken?

Ik ben op zoek naar een cabrio, waar een beetje pit in zit, en waar hij zelf mee van het gemeentehuis naar de feestzaal kan rijden. En eventueel moest het kunnen om die wagen een héél weekend te huren, zodat hij er de dag erna nog van kan genieten.

Hoeft niet persé cabrio te zijn, maar wel sportieve klassebak, zoals hij dat zelf zegt :).

Hopelijk kunnen jullie me helpen met het vinden van een budget-vriendelijke wagen!

Thx

caroline
15-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 830

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik7-2-2011 16:43:44

hoi Caroline

Gewoon via een autoverhuurbedrijf? Veel goedkoper dan echt ceremonievervoer hoor. Wij doen het ook zo :-) en betalen slechts de helft van wat we bij ceremonieverhuur zouden betalen (en waar je meestal maar een wagen hebt voor 4 uur).

groetjes
Joyce

karine
23-7-2011
 Meld misbruik7-2-2011 21:27:42

Hey, je kan het misschien eens vragen in de garage, waar jullie klant zijn?? Wij mogen het weekend dat we trouwen een wagen gebruiken van ons garage!!!

caroline
15-7-2011
 Meld misbruik7-2-2011 21:29:34

Hmm... leuke ideeën!
@ joyce: welk verhuurbedrijf nemen jullie? want diegene die ik ken, vragen immens hoge waarborgen :(

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik7-2-2011 21:36:54

hoi Caroline,

Via Dockx Rental. Ik heb wel geen idee van de waarborg die wij moeten betalen...

groetjes en veel succes op je zoektocht!
Joyce

caroline
15-7-2011
 Meld misbruik7-2-2011 21:38:17

hmja, daar is idd een hele hoge waarborg die er aan vast hangt denk ik... ik neem toch nog eens een kijkje just in case! ik hou je op de hoogte

caroline
15-7-2011
 Meld misbruik7-2-2011 21:40:12

welke wagen hebben jullie gekozen?

caroline
15-7-2011
 Meld misbruik7-2-2011 21:48:55

Ik heb de prijs gevraagd van de porsche boxter, hopelijk gauw meer nieuws, ben benieuwd!!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik8-2-2011 8:44:54

hoi Caroline,

Wij hebben de Mini Cooper cabrio :-) Niet echt een sport-model dus, maar wel een auto waar we al lang mee wilden rijden...
Ik heb het even opgezocht en betalen inderdaad wel 600 euro waarborg (maar ik dacht, als je een Visakaart hebt, zodat dat via die kaart kan geregeld worden, en dat je dus niet persé dat geld hoeft 'af te geven').

groetjes
Joyce

cynthia
9-9-2011
 Meld misbruik8-2-2011 9:43:52

als je gewoon vervoer wilt en je wilt een subaru kan je eens vragen op subaru forum. Je gaat wel zelf mogen rijden want bij velen is hun auto heilig.

caroline
15-7-2011
 Meld misbruik8-2-2011 11:41:31

een subaru zou idd ook heel leuk zijn, wel of niet zelf mogen rijden?

de porsche boxter heeft als waarborg 2000 euro :s...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...