Terug naar overzicht
wij hebben dat tekstje ook op de uitnodiging zelf staan en niet op de kaartjes apart
Hey Wij gaan alles ook waarschijnlijk op onze uitnodiging schrijven. Nu ivm met je vraag ik zou dat op de aankondiging schrijven. Niet op de kaartjes apart. groetjes
Hier idem als Cindy en Kristel zeggen :-)
Bij mij staat dat tekstje op de aparte kaartjes. Ik had dat oorspronkelijk op de echte uitnodiging gezet, maar de dame van het kopiecenter heeft me overhaald om het toch op de kaartjes te zetten. Ze vertelde me namelijk dat sommige mensen, die enkel naar de viering komen, zich dan vaak verplicht voelen om iets te geven. Mensen die toch graag iets willen geven, zullen je daarover dan wel aanspreken. Dan kan je hen gewoon vertellen dat je graag een envelopje wil. Veel succes ermee. groetjes
Bij ons staat het ook op de uitnodiging en niet op de kaartjes. K denk niet dat er iemand zich verplicht zal voelen om iets te geven als ze alleen naar de kerk en/of het gemeentehuis komen hoor. Grtjs
:) helaba, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar die uitnodigingen! Wanneer ga je ze versturen, dan weet ik hoeveel tijd we nog hebben :), want dat is hier nog lang niet in orde zenne! xxx
@Caroline: Normaal gezien gaan we ze eind april, begin mei versturen. We gaan ze vroeger sturen omdat we recht in de grote vakantie trouwen he! Wat bij jullie dus ook het geval is :o)! Als ik moet helpen kiezen laat je het maar weten :o)! Op de uitnodiging hebben we ook wel meer plaats om een tekstje te schrijven. Ons kaartje staat al goed vol.
:) alle ideeën zijn welkom, want pff ofwel zijn ze pokkeduur, ofwel trekt het op niks en ik vrees dat ze zelf maken zonder kennis van Photoshop geen optie zal zijn zeker? Ok, eind april ik heb nog tijd hé :) we blijven optimistisch
Bij ons was het op het kleine kaartje en op het kaartje voor de receptiegasten stond het er zelfs niet op! Wij verwachtten dan ook enkel iets van de avond- en dansgasten. Maar de mensen van de receptie zorgen dan zelf wel voor een envelopje of zo, hoor! ;-)