Terug naar overzicht
Jij krijgt tenminste die vraag - haha :) Mij vragen ze niks, 'k mag van niets weten .. Dag wellness, uit eten, 'n fijne workshop, pretpark, 'n feestje of concert of zo .. Wat je zelf graag doet? :)
idd, ik kreeg alleen 1 vraag en die was wat ik zeker NIET wou, dat ze daar beetje rekening mee konden houden, en voor de rest weet ik van niks... maakt mij zenuwachtig ma ook wel leuk da ze iets voor mij doen hihi spannend allemaal
ja hier ook geen vragen enkel dat ik 26 maart moet vrij houden. Bij mij hebben ze ook gevraagd wat ik zeker niet wou. Je kan van alles doen: Naar de zoo, pretpark, juwelenworkshop, enz Veel succes
Ik doe de mijne op 2 april en k'mag ook echt niets zeggen of beslissen eh :P Het enige wat ze weten, is, als ze mij dronken willen voeren, dat ze in Kortrijk moeten blijven, en dat ik geen dingen ga doen bij andere mannen dat mijn liefje niet graag zou hebben.Omgekeerd geldt trouwens ook, onder het motto "kijken mag aankomen niet", zijn onze getuigen onze vrijgezellen aan't organiseren
Ik mag zelfs de datum nog niet weten of wie er allemaal mee gaat!! Ook niet de vraag wat ik wel of niet gaag doe.. ochja, we zien wel.
Ik heb een tijdje terug mijn lijstje met de namen te geven van degene die mee mogen op vrijgezellen. Heb zelf uitdrukkelijk gevraagd om nt te laten weten wnr ze afspreken of weet ik veel wat. Wou er niets over horen maar er zijn er al die hun mond nt konden houden waardoor ik weet dat ze gisteren hebben afgesproken. Heb ook laten weten wat ik zeker nt wil doen en voor de rest zien we wel, hoop alleen snel de datum van deze leuke dag te bemachtigen :) Groetjes, Een veel te curieus verloofd meisje
geniet er maar allezins van want het is voorbij voor je het weet en het is echt leuk allé bij mij was dat toch. ik wist gewoon dak moest klaarstaan met rugzakje van mijn dochter en daarin moest zitten een bikini, een duikbril en mijn bancontact kaartje en ik was kweenie hoe curieus dat ik ongemakkelijk was op dag zelf. heb mijn uitnodiging van vrijgezelleavond via aangetekend schrijven gekregen vond dit wel origineel. veel plezier jullie allemaal en geniet er zeker goe van