Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodingen

8-2-2011 10:21:22
Ons uitnodigingen waren gisteren eindlijk klaar
Alles gevouwd in enveloppen gestoken en allemaal geschreven
Blijkt dat er foutjes in zitten
maar tijd om her te drukken hebben we jammer genoeg niet
dan zou het pas voor binnen 2 weken zijn !
foutjes zijn namelijk op hoofdkaart een envelopje in afbeelding is bij ons gewoon het woord Envelop
op de kaartjes vanaf dessertenbuffet was het bedoeling
Nodigen U graag uit vanaf het dessertenbuffet en het aansluitend dansfeest ...
nu staat er ... Nodigen U graag vanaf het dessertenbuffet en het aansluitend avond feest

niet leuk hoor
Alles is al tegengegaan tegenwoordig
Op deze manier kijk ik er eigelijk niet zo zeer meer naar uit

Ellen
2-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 808

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 10:44:38

Stond dit op de proefdruk wel in orde dan??? Zo ja, dan moet je het er niet bij laten zitten hoor. Hun fout, dus zij zorgen er maar voor dat het binnen de gestelde tijd in orde komt.
Drukken hoeft echt geen 2 weken te duren!!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 10:49:23

Inderdaad, ik zou dit ook niet zomaar laten voorbijgaan... Het foutje met de envelop is minst erg, daar kan achteraf alleen maar s mee worden gelachen als anekdote ;-).

Maar die anderen fouten, ik zou me er in eerste instantie ook niet zo gelukkig bij voelen...

Was de proefdruk in orde, zoals Leontine vraagt? + drukken kan in geval van goede wil van de drukker op 2 à 3 dagen gebeuren. Zelfs al zou het iets langer duren, ik zou het er toch voor over hebben. Als de mensen iets minder tijd hebben om jullie te verwittigen, so what? Zij die er willen zijn, hebben het zeker al in hun agenda gezet!!

Als je je er echt niet goed bij voelt, bekijk toch nog maar s de opties!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik8-2-2011 10:54:25

oei, en waar heb je de kaartjes laten drukken? wij hebben eerst een proefdruk aangevraagd
ach, mensen lezen er vaak over hoor, ik zou me er niet te druk in maken!

geniet nog maar van alle voorbereidingen!
groetjes
Joyce

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 11:08:07

Zoal hierboven al gemeld zou ik, als jullie proef wel het juiste tekstje aangaf, zeker een compensatie aan de druker vragen of vragen om snel een rechtzetting te doen op de kleine kaartjes. Dit zou op een weekje tijd moeten lukken, zeker als het de fout is van de drukker mogen ze extra moeite doen. Als het op de proef ook mis stond heb je uiteraard geen been om op te staan.

Hopelijk komt alles in orde.

joke
13-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 11:09:11

hoi meid

wij hebben dit aan de hand gehad bij de geboortekaartjes van onze dochter
ze hebben uiteindelijk wel nieuwe gedrukt, die ik na 2 dagen had.
Ik zou ook opteren om op hun kosten nieuwe te laten drukken hoor, de
mensen kunnen ze inderdaad beter een weekje later krijgen, de meeste
weten dat je trouwt en zullen er toch zijn hoor.
Zet maar een beetje druk op de drukker, dat kan toch geen 2 weken duren
denk dat hij er onderuit wil.

succes en kop op grtjs

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik8-2-2011 11:39:29

we hadden proefdruk gekregen, had daarbij alles aangepast, zoals ik hierboven had gezet, want dat stond allemaal verkeerd
zo had hij de datum en uur niet vermeld
dus alles aangepast
maar heb geen andere proefdruk meer gehad met de aanpassingen
dus ja
de kaartjes bestellen had al iets meer dan week geduurd en dan nog eens gans weekend om ze te drukken !!
dus bij ons is het effectief 2 weken wachten dan
en daarbovenop het is men partner zen nonkel !

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik8-2-2011 12:24:21

Hey Ellen,
Niet op je kop laten zitten, ook al is het zijn nonkel. Als je de fouten doorgegeven hebt dan moet hij er maar voor correcte zorgen.
Groeten,
Ilse

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-2-2011 13:15:56

Idem dito hier zoals Ilse zegt: het feit dat hij nonkel is, geeft m geen vrijgeleide.

Als jullie het hebben doorgegeven, dan moet ie het rechtzetten - zelfs als kregen jullie geen tweede proefdruk meer!

Mocht alles toch in die zin escaleren dat je ze niet meer kunt laten herdrukken, laat het écht niet aan je hart komen. Ik begrijp het wel, maar het is ook zoals Joyce zegt: veel mensen zullen er gewoon over lezen omdat de boodschap voor hen al duidelijk is :-).

Kop op en laat er je plezier in de voorbereiding niet door verknallen!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 13:16:40

hey

kan je partner dan eens niet met hem praten en vragen
of het wat vlugger kan, tenslotte moet hij enkel fouten
aanpassen en de drukmachine aan de gang zetten, met
goede wil heb je ze op 1 dag, die fout bij ons toen was
bij een vriend van me die drukker is en was echt meteen
opgelost, kop op en laat jullie niet doen.

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik8-2-2011 14:06:03

jammer genoeg is dit niet zo simpel
zen nonkel en tante hebben ruzie met partner zen ma, zus en broer
wij bleven vriendelijk om de kalmte te bewaren, daarmee ook kaartjes daar laten drukken
maar kijk dat keert nu tegen ons
rest van familie moet trouwens ook niet bij hen betalen voor kaartjes, wij wel !

joke
13-8-2011
 Meld misbruik8-2-2011 15:34:43

aiaiai

meid das nie simpel natuurlijk, pf die familieruzies dat
wil wat zeggen, het enige dat ik dan kan bedenken is
wacht u 2 weken af, jaag je er niet in op, de mensen
weten dat je trouwt en gaan komen of ze hun kaartje
nu wat laat hebben of vroeg ze zullen er wel zijn
Dan heb je tenminste een correcte uitnodiging voor je
geld en weet hij dat hij niet met u voeten kan spelen

grtjs en succes ermee

Inez
11-6-2011
 Meld misbruik9-2-2011 13:20:30

Of je betaalt ze gewoon niet en gaat nog ergens anders?
Als hij zo met jullie voeten speelt! 't Is jullie dag en 't moet perfect zijn hé!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info