Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kanik dan niks meer op voorhand doen?

8-2-2011 22:04:20
Hoi hoi allemaal,
Ik heb me al suf gedacht wat ik nog op voorhand zou kunnen doen, kunnen jullie mij helpen? Zien jullie nog zaken die ik vergeten ben?

Mijn lijstje:

Wat al is reeds in orde:

- zaal geboekt

- traiteur + menu

- huwelijksviering

- dj

- fotograaf

- kapper

- vervoer: huifwagen

- vieringsboekjes

- trouwkleed

- huwelijkskaars + getuigenkaarsen

- gastenboek

- feestviltjes

- rode loper

- lijst met genodigden

- draaiboek

- uitnodigingen

- ringen

- bloemen

- bedankingetjes

- enveloppendoos

- schoenen+juwelen

- lijst favoriete muziek voor DJ

Wat nog gedaan moet worden:

- kledij+schoenen bruidegom

- tafelbekleding + tafellopers + servetten (AVA)

- ballonnen voor aan de deur

- tafelversiering

- contact opnemen met de notaris

- tafelschikking opstellen + aantallen doorgeven

- cd voor viering maken (gebeurt morgen)

- proefkapsel + proefmake-up

- doos balpennen om feestviltjes in te vullen
Alvast héél erg bedankt!

Lesley
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 632

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik8-2-2011 22:37:54

Misschien nog iets van decoratie?
vb leuke stukjes als tafelnamen, doos voor balpennen opsieren, geschenken voor getuigen/bruidmeisjes, enz...
Google eens op "diy wedding" en je komt vanzelf op leuke ideetjes !

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 7:36:42

Amaai... jij zit wel heel erg goed op schema... ik trouw een dagje later maar moet toch nog erg veel doen als ik dat zo lees...

Veel succes nog met alles...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik9-2-2011 9:31:06

Amai, jij hebt al heel veel klaar!

Wij trouwen twee weken voor jullie en ik moet nog veel meer doen.
Nu moet ik zeggen dat ik in het begin ook heel veel had gedaan en op een moment gewoon ben gestopt omdat ik dacht... ik ga gewoon 3maand over hebben en dat gaat het zoooo lang duren!

Momenteel hebben we het heel druk met ons huisje... we verhuizen normaal in april dus besef ik dat we het in april-mei-juni hééééél druk zullen hebben... maar ik ben nog niet aan het stressen ... oef :)!

Ik denk dat je best gewoon op internet surft en ideetjes opdoet voor de versiering van je zaal... wie weet kom je nog iets superleuks tegen :)!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik9-2-2011 10:39:32

Hallo,

Ik denk dat je goed op schema zit hoor, zeker geen zorgen maken!

Moest je een choreografie als openingsdans hebben... dit staat nog niet in je lijstje. Als je geen choreo hebt misschien toch eens proberen of het ritme juist zit.
De DJ op de hoogte brengen van je openingsdans en nakijken of hij het juiste nummer heeft (juiste versie).
Je bruidsboeketje staat er ook niet tussen, hoort misschien bij bloemen...

Voor de rest kan ik niet dadelijk iets vinden hoor ... relax!

Groetjes
Annelies

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik9-2-2011 12:46:18

Inderdaad... ontspannen maar! Je bent ver vooruit op schema, toch in vergelijking met ons :-). En je lijstje ziet er eigenlijk wel redelijk compleet uit. Hebben jullie het gemeentehuis al vastgelegd?

Lesley
8-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 14:26:19

Bedankt voor jullie reacties!

Mijn bruidsboeket, gemeentehuis en geschenk voor getuigen zijn ook al in orde.
Onze openingsdans zal gewoon een tegeldansje zijn en de muziek hiervoor wordt een maand ervoor besproken met de Dj.
Ik ga mij inderdaad nog een beetje bezig houden met decoratie voor de zaal, merci voor de tip!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...