TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
9-2-2011 20:45:04
Hey Eline,
Wij trouwen op 01/06 en tot nu toe ben ik nog niet geflipt :-).
Relax!! De dingen die je nog moet doen, zijn quasi een kopie van mijn to-do-lijstje. Ik zie absoluut geen reden om nu al zo stressed te zijn... Genieten, meid!
Als het een troost kan zijn: wij moeten nog aan het misboekje beginnen! Ik weet ook niet wanneer het me eens zal lukken, want momenteel verdrink ik in het werk...
Af en toe eens je lijstje bij je nemen en proberen nu en dan iets te doen wat kan worden geschrapt, zelfs de kleinste dingen, die zullen je weer tot jezelf laten komen ;-)
Groetjes van een nog-niet-stressed-bruidje-maar-dat-komt-nog-wel
|
|
Jesse
22-10-2011
|
9-2-2011 20:48:29
Komt allemaal in orde! Denk aan al de dingen dat je al wel gedaan hebt, dat geeft misschien ook rust! Geniet ervan!
|
|
Kim
21-5-2011
|
9-2-2011 21:21:46
Nee hoor, je bent zeker niet de enige :) Ik ben vorige week beginnen flippen omdat onze uitnodigingen nog niet klaar waren (ben ook zelf ontwerper, dat is écht niet gemakkelijk om voor jezelf te maken!) .. Ik heb mij daar dan een week aan gezet, 'n proefdruk laten maken en die is oké, oef. Wat we nog moeten doen: Menu vastleggen Afspraak DJ (lijst liedjes opstellen) Feestviltjes ontwerpen Bedankjes? Liedjes viering bepalen Misboekje verder afwerken (dankwoord) Geloften :) Bloemen kerk & bruidsboeket Ballonnen? Dassen voor de mannen van de suite Huwelijkskaars Kostuum bruidegom Schoenen bruidegom Juwelen bruid Toch ook nog wel wat eh?
|
|
elke
|
9-2-2011 21:27:03
Ahum! Ik trouw 16 april (nog tien kleine weekjes) en dit is wat ik nog moet doen: pffff..... -Misviering: nog alle muziek op één cd zetten, nog een persoon zoeken die de cd wil bedienen, mijn toekomstige moet zijn belofte en slotbezinning nog uitzoeken, hebben nog geen bloemen en nog geen rode loper -Draaiboek: we hebben geen ceremoniemeester, en alle concrete afspraken van die dag zijn nog niet besproken met de familie/suite -Notaris: moeten we in maart naartoe -Menu: moeten we nog bespreken (maar doen we in maart), de tafelschikking, een gastenboek, de zaal versieren, de hapjes voor de receptie, -Afspreken met de dj ivm playlist -Mijn bruidegom heeft nog geen kostuum en de bruidskindjes ook nog niet (moeten we dus ook nog dringend voor gaan zien) -Ik heb nog geen lingerie, en nog geen accessores (oorbellen bv.), nog geen bruidsboeket, nog geen ringkussentje, nog geen witte paraplu’s voor als het regent, en verder moet ik ook nog zien dat ik op tijd onder de zonnebank en dat ik mijn nagels laat doen.
Wat is er wel in orde: De uitnodigingen zijn verstuurd De ringen zijn besteld De reis is geboekt De hotelovernachting voor de “huwelijksnacht” en de “nanny” voor de hele dag (zodat ik niet heel de dag achter m’n kinderen moet zien) We hebben een fotografe gevonden we moeten enkel nog afspreken met haar Kapper: mijn zus (is kapster) gaat mijn haar en make-up doen, dit weekend krijg ik een proefkapsel
|
|
Anika
9-4-2011
|
9-2-2011 22:08:10
Wat dat kostuum betreft dames, geen nood! Dat gaat er allemaal wat sneller aan toe dan bij ons! Mijn verloofde is dit weekend zijn kostuum gaan kiezen met zijn zus en is het vandaag gaan kopen met zijn mama (met nog 58 dagen op de teller). Zelfs als ze verstellingen moeten doen, dan kan je die binnen de week afhalen. :) Geen stress op dat vlak nodig dus!!
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
9-2-2011 22:24:16
Wel wij trouwen 7 mei en er moet ook nog wat gebeuren:
- schoenen bruidskindje, kleding kids, kostuum & schoenen toekomstige, akte notaris (reeds besproken, nog enkel tekenen), ringen afhalen, met fotografe nog definitief gewenste uren bespreken, mijn schoenen & juwelen, afspreken met dj ivm playlist, bruidsboeket bespreken, uitnodigingen definitief laten drukken, cadeautjes kopen voor kindjes gemeentehuis, lingerie, ondertrouw, bespreken definitieve keuze drank en eten voor dansfeest, ...
Toch heb ik het gevoel dat alles onder controle is.
Uitnodigingen gaan morgen naar drukker voor bestelling aantal en proefdruk, eind februari worden ze verstuurd, ringen zijn klaar na 18 maart, afspraak bij notaris voor ondertekening akte is gemaakt, kostuum wordt deze maand gekozen, alsook de schoenen.
Het komt allemaal in orde Eline. De belangrijkste zaken liggen vast en de rest volgt automatisch. Nog 86 dagen...
Geniet ervan.
Groetjes,
Ingrid
|
|
tamara
20-5-2011
|
9-2-2011 23:12:32
Hey Eline,
Wij trouwen dezelfde dag, en weet precies wat je met momenten meemaakt.
Ik heb van tijd ook wel dat gevoel, maar elke keer er weer iets in orde is van mijn lijstje wordt het elke keer een beetje beter :)
Het zal allemaal dik in orde komen, geloof me!
Nu nog hopen op mooi weer :)
Heel veel succes
Groetjes
|
|
lizzy
20-5-2011
|
10-2-2011 15:50:56
Hoi hoi,
Wij trouwen ook op 20 mei dan zijn we namelijk precies 7 jaar bijelkaar! En het begint bij mij nu ook te kriebelen!!
Ik moet nog het volgende
-Doopbewijzen voor de kerk verzamelen
-2 Duiven regelen
-kostuum van bruidegom
- sieraden en accessoires bruid
- menukaarten
- bruidstaart vastleggen (weten al wel wie en wat)
- openingsdans instuderen
- foto's uitkiezen voor diavoorstelling in zaal
-proefkapsel
- ringen bestellen (weten al wel welke)
- bloemen vastleggen (weten al wel wie en wat)
- Bruidsmeisje aankleden (jurkje al gevonden), mandje met rozenblaadjes en ringenkussentje.
Volgens mij was het dit???!
Groetjes Lizzy
|
|
lizzy
20-5-2011
|
10-2-2011 15:51:55
oja, misboekjes en huwelijkskaars
|
|
Ellen
28-5-2011
|
10-2-2011 17:19:46
Oei, als ik dit hier zo lees, dan begin begin ik pas echt te stressen!!
Wij moeten nog zoveel meer in orde brengen dan jullie allemaal! Te veel om op te noemen! Ben precies met alles tegelijk bezig... en het wilt precies echt ni vlotten!
Pfft, voorhuwelijksstress zeker
|
|
Birgit
21-5-2011
|
20-4-2011 13:09:48
Wij trouwen op 21 mei en moeten ook nog enkele zaken regelen: - duifjes (wel via http://www.wittebruidsduiven.be al contact opgenomen met de eigenaar) - menu wordt zaterdag vastgelegd bij de zaal - menukaarten - bruidstaart - openingsdans en tweede dans zoeken - proefkapsel - bedankjes bestellen/maken - fotolocatie vinden - ... Met nog 30 dagen op de teller begint het ook bij mij te kriebelen :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|