Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pfff

9-2-2011 20:54:57
Even stoom aflaten!
Er staan bij mij nog 170 dagen op de teller. Het lijkt precies zo traag te gaan.
Ook al zeggen mensen mij, het zal er sneller zijn dan je denkt.
Maar dat is precies bij mij het geval niet. Wil echt alles in orde brengen, kadokes voor de kinderen, onze uitnodigingen opsturen, kleed terug gaan passen, .... alle eigenlijk alles in orde brengen.
Alles ligt nu bij ons zowat stil, er is niet echt iets wat ik op dit moment nu nog in orde kan brengen!
Begin ook al nachtmerries te krijgen over wat er allemaal kan misgaan die dag!
Was het al maar 30 juli!
Zijn er nog mensen die vinden dat het precies niet vooruit gaat en al de raarste dromen hebben gehad?
groetjes

Ellen
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 594

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik9-2-2011 21:02:13

Ellen,

ik trouw een weekje later en ik heb er ook al een nachtmerrie opzitten hoor.... denk dat dit wel normaal is. Zeker in periodes dat je er sterk mee bezig bent.

Ik ben ook heel vaak bezig met de trouw. Ik moet wel nog tamelijk wat doen (uitnodigingen kiezen/ontwerpen, ringen kiezen, kapper en make up vastleggen, assecoires zoeken,....) dus ik verveel mij zeker nog niet.

Gewoon genieten van wat nog komt zou ik zo zeggen en ondertussen de verhalen van de anderen lezen...

Eenmaal de dag er is ga je hopen dat het nog niet zover was want dan vliegt hij ook zo voorbij.... dus probeer echt te genieten....

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik9-2-2011 21:15:03

Ik trouw in augustus, en het gaat bijzonder vlug en bijna alles is al geregeld.... Nof slechts 198 dagen op de teller!

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 21:42:58

Ellen,

Wij trouwen dezelfde dag :-) Wij hebben gekozen om veel zelf te doen zoals uitnodigingen (ons eigen ontwerp), bedankingen gasten, bolderkar schilderen naar ons thema, enveloppendoos... dus we hebben onze bezigheid nog wel. Ik ben bang dat ik na onze trouw in een zwart gat val met al die vrije tijd hahaha ;-) Ik heb ook al wel dromen gehad die me een beetje verontrusten maar dat zullen wel gezonde zenuwen zijn zeker. Ik ben in ieder geval van plan om nog super hard van de voorbereidingen en vooral van onze dag te genieten want het zal er sneller zijn dan we denken.

Nog veel succes met jullie voorbereidingen!

Groetjes Kelly

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 21:50:36

Hier ook ééntje voor 30 juli ;-)

Ik doe elke week iets van voorbereiding. In de week heb ik hier geen tijd voor dus elke zaterdag staat er iets op de planning
en er moet nog heeel wat gebeuren maar met 170 dagen komen we zeker toe :-)
Nu zaterdag ga ik voor mijn boeket en de rest vd bloemen, volgende zaterdag de ringen, de week erna gesprek met de voorganger van de viering.
Uitnodigingen zijn al in orde. Versturen doe ik eind mei.

caroline
15-7-2011
 Meld misbruik9-2-2011 22:22:56

Hey schatteloe, dat komt allemaal dik in orde! Je bent super goed voorbereid, dus nu gewoon effe genieten ;)

deany
30-7-2011
 Meld misbruik10-2-2011 1:23:34

same here!!!

het mag van mij ook stillaan 30 julli worden
onze ringen zijn pas gekocht.
wij zijn nu vooral bezig met de misboekjes, voor de rest staat nog opt program in maart lingerie en kleed passen.
voor de rest moet ik ook nog uitnodigingen, kapsel proberen, bedankjes zoeken, versiering kerk, een proefdiner bij onze zaal, maar ik weet ook niet wanneer ik dat allemaal het best kan doen. voor sommige dingen lijkt het nog te vroeg vind ik..

heb jij alles al?

xxxx

joke
13-8-2011
 Meld misbruik10-2-2011 8:07:08

hey hier hetzelfde hoor,
ik heb nog 183 dagen op de teller en ook ik heb zo die
neiging van alles al klaar te willen hebben, ik zou al aan
mn tafelschikking beginnen terwijl ik nog niet weet wie er
wel of niet komt, maar dat hoort er nu eenmaal bij he
grtjs joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...