Terug naar overzicht
Ellen, ik trouw een weekje later en ik heb er ook al een nachtmerrie opzitten hoor.... denk dat dit wel normaal is. Zeker in periodes dat je er sterk mee bezig bent. Ik ben ook heel vaak bezig met de trouw. Ik moet wel nog tamelijk wat doen (uitnodigingen kiezen/ontwerpen, ringen kiezen, kapper en make up vastleggen, assecoires zoeken,....) dus ik verveel mij zeker nog niet. Gewoon genieten van wat nog komt zou ik zo zeggen en ondertussen de verhalen van de anderen lezen... Eenmaal de dag er is ga je hopen dat het nog niet zover was want dan vliegt hij ook zo voorbij.... dus probeer echt te genieten....
Ik trouw in augustus, en het gaat bijzonder vlug en bijna alles is al geregeld.... Nof slechts 198 dagen op de teller!
Ellen, Wij trouwen dezelfde dag :-) Wij hebben gekozen om veel zelf te doen zoals uitnodigingen (ons eigen ontwerp), bedankingen gasten, bolderkar schilderen naar ons thema, enveloppendoos... dus we hebben onze bezigheid nog wel. Ik ben bang dat ik na onze trouw in een zwart gat val met al die vrije tijd hahaha ;-) Ik heb ook al wel dromen gehad die me een beetje verontrusten maar dat zullen wel gezonde zenuwen zijn zeker. Ik ben in ieder geval van plan om nog super hard van de voorbereidingen en vooral van onze dag te genieten want het zal er sneller zijn dan we denken. Nog veel succes met jullie voorbereidingen! Groetjes Kelly
Hier ook ééntje voor 30 juli ;-) Ik doe elke week iets van voorbereiding. In de week heb ik hier geen tijd voor dus elke zaterdag staat er iets op de planning en er moet nog heeel wat gebeuren maar met 170 dagen komen we zeker toe :-) Nu zaterdag ga ik voor mijn boeket en de rest vd bloemen, volgende zaterdag de ringen, de week erna gesprek met de voorganger van de viering. Uitnodigingen zijn al in orde. Versturen doe ik eind mei.
Hey schatteloe, dat komt allemaal dik in orde! Je bent super goed voorbereid, dus nu gewoon effe genieten ;)
same here!!! het mag van mij ook stillaan 30 julli worden onze ringen zijn pas gekocht. wij zijn nu vooral bezig met de misboekjes, voor de rest staat nog opt program in maart lingerie en kleed passen. voor de rest moet ik ook nog uitnodigingen, kapsel proberen, bedankjes zoeken, versiering kerk, een proefdiner bij onze zaal, maar ik weet ook niet wanneer ik dat allemaal het best kan doen. voor sommige dingen lijkt het nog te vroeg vind ik.. heb jij alles al? xxxx
hey hier hetzelfde hoor, ik heb nog 183 dagen op de teller en ook ik heb zo die neiging van alles al klaar te willen hebben, ik zou al aan mn tafelschikking beginnen terwijl ik nog niet weet wie er wel of niet komt, maar dat hoort er nu eenmaal bij he grtjs joke