Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenenwinkel Roeselare: Gabrielli

10-2-2011 8:19:33
Dames 

Heeft iemand van jullie bruidsschoenen gekocht bij Gabrielli in Roeselare?

Is er veel keuze? Ik wil max 140 euro uitgeven aan schoenen. Moet lukken denk ik?

Is er iemand durven gaan voor trouwballerina's? --> volledig plat dus, de ganse dag (niet als tweede paar shoes bedoel ik)

xx Eline xx 

eline
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1301

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 8:24:26

Hey Eline,

ik ben bij Gabrielli in Roeselare geweest. Ze hebben daar zeker genoeg keuze. Ze hebben heel veel witte en beige schoenen (ook andere kleuren dacht ik). Er zullen schoenen zijn die duurder zijn dan je budget maar volgens mij moet het wel lukken om schoenen binnen je budget te vinden (misschien best zeggen wat je budget is...).

Succes!

groetjes,
Kirsten

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 8:46:56

Hey,

Ik ben daar ook mijn schoenen gaan halen en heb 170 euro betaald maar ik neem aan dat ze er wel zullen hebben voor jouw budget. Er is heel veel keuze, de mensen zijn vriendelijke en ze hebben mij goed geholpen.
Ik ben van plan om nog ballerina's te halen ook of zelfs teenslippers, maar dit als tweede paar schoenen om te dansen.

Veel succes met je zoektocht!

Joke

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik10-2-2011 9:11:44

Ik kocht mijn schoenen ook bij Gabrielli, het waren er van Luca Renzi voor 170 euro. (met hak)

Ze hebben enorm veel keuze in witte schoenen. Mijne waren brons, de keuze was veel minder, maar toch heb ik mijn goesting wel gevonden.
Ik weet niet of ze ook platte schoenen verkopen...

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik10-2-2011 9:53:14

Ik heb er ook mijn schoenen gekocht voor 156 € (of was het nu 154) van Luca Renzi. Waarschijnlijk zullen ze er ook wel hebben rond de 140 €...

julie
28-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 10:14:19

Hey,
Ik heb geen ervaring met Gabriëlli, maar ik ga zeker voor ballerina's.
Met mijn lengte (1.82m) loop ik bijna altijd plat, behalve om uit te gaan, maar ik wens toch pijnlijke voeten te vermijden op die dag....

davina
6-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 10:22:09

hey, ik heb ook mijn schoenen gekocht bij gabrielli en ik heb 125 euro betaald, ze hebben veel keuze en ik heb ook een paar mooie modelekes zijn staan van ballerina's,

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 11:39:52

Ik heb mijn eenvoudige schoentjes daar ook gekocht en kwam op € 100 uit! Ze hebben daar echt vanalles! Zeker de moeite om een kijkje te gaan nemen ...

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik10-2-2011 12:43:50

Hallo,

Ik ben een goeie maand geleden ook m'n schoenen daar gaan halen. Ik had in de etalage een heel mooie ballerina gezien. Volledig plat, in het wit met een klein strikje vanboven.
Ze kosten ongeveer €90 of €99.

Ik was binnengegaan met het idee dat ik zeker deze ging nemen. Ik heb er ook gepast met een klein hakje. Uiteindelijk zijn het schoenen geworden van Luca Renzi met een klein hakje en € 160 ipv € 90. hehe

Tussen al de schoenen die ik gepast had bleef het twijfelen tussen de ballerina's en degene die ik uiteindelijk gekocht heb.

veel succes ermee

Vicky
21-5-2011
 Meld misbruik10-2-2011 16:25:19

Dag Eline,

Ik heb daar mijn ballerina's gekocht voor als ik me niet vergis € 110.

Omdat ze een mini hakje hebben loop je toch ook mooi recht.

Succes!

Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...