Terug naar overzicht
Waarom zou je geen open schoen dragen onder je jurk als jij dit liever doet? Ik heb al verschillende bruiden in open schoentjes gezien. Veel hangt natuurlijk af van de schoen in combinatie met het kleed, maar ik denk dat dat zeker even mooi kan zijn. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
Als jij liever open schoenen wilt dragen, dan moet je dat vooral doen. Je dan enkel geen kousen dragen naar mijn mening, want dat is dan geen zicht. Dat terzijde heb ik mijn schoenen ook iets te groot gekocht. Een maat kleiner paste net, maar dat was afgelopen herfst en ik trouw in juni. In de zomer raken mijn voeten ook sneller gezwollen, dus nam liever een maatje groter en ik ga van die siliconen padjes meenemen voor het geval ik ze nodig ga hebben. Better save than sorry!!
De verkoopster van mijn kleed vertelde me dat je beter geen open teen neemt, omdat de tule van je onderrok(ken) anders steeds tussen de schoen en je tenen kruipt. Aan de hiel maakt het zo niet uit. Groetjes
Hallo, Als je liever open schoenen draagt moet je dit doen, persoonlijk zie ik het minder graag (onder een lang kleed), maar als jij je er beter bij voelt moet je je niets van de rest aantrekken! Ik heb ook al schoentjes gezien, volledig open enkel de teen dicht. Dit zou misschien een goede tussenoplossing zijn... Ik had hetzelfde probleem met mijn schoenen, maat 39 zat vast maar goed en 40 zat ook goed maar ietjes losser.. maar ja, het weer... ik heb gekozen voor de 39 omdat ik schrik had dat ze open zouden gaan staan met ze in te lopen. Wij hadden een mooie dag, niet super warm, maar warm genoeg en ik heb geen last gehad van dikke voeten. Het hangt er ook een beetje vanaf of je kousen aandoet, als je nylon kousen aandoet zou ik voor de kleinste gaan... Heb je nogal last van dikkere voeten met warm weer? Misschien dan toch het maatje groter en met een zooltje werken... Het blijft wel een moeilijke keuze, ik begrijp het volledig!!! Succes Groetjes Annelies
ik heb ook schoenen met een open teen. ik heb het nog niet aangehad onder mijn kleed. dus ik weet niet of het past... volgende woensdag heb ik mijn eerste pas. ben benieuwd!
Ik zou zeggen eerste gedacht, beste gedacht! Ik ben ook van plan om fijne sandaaltjes te nemen als trouwschoen. Ik vind dat persoonlijk juist mooier, moderner en bovendien kan je sandaaltjes nog verder 'afdragen'. Ik denk niet dat je dat met een klassieke trouwschoen nog zal doen, raar zicht dan :-). En ook al zijn je voeten die dag wat gezwollen, met een sandaaltje zal je daar minder snel last van hebben!
ik vind open schoenen veel leuker staan als klassieke trouwschoenen en je kan ze daarbij ook nog erna aandoen dus gewoon uw eigen zin doen! En zien dat ze goed zitten, niks lastiger als een hele dag pijnlijke voeten hebben...
Ja, maar enkel blote tenen die komen piepen onder een lange rok, is ook maar een gek zicht...
Ik ben ook aan het denken voor een open schoen. Het lijkt mij ook gemakkelijk in de zomer en ik zou zeker niet graag hebben dat mijn voeten heel de avond pijn doen. Een mooie open schoen vind ik ook zeer aantrekkelijk.
Ik heb een mooie open schoen achteraan, maar wil toh graag nylonkousen dragen. Jullie meing? Niemand ziet je voeten toch denk ik dan grts
Bedankt voor jullie reactie's.. alleen ben ik nu nog meer aan het twijfelen Ochja, heb nog even tijd om misschien een mooie alternatieve oplossing te!!
Alle ik word helemaal niet geconfronteerd met het bovenstaande dilemma. Trouwen in het putteke winter geeft andere uitdagingen. Koude voeten Maar wat ik wel raar vind, dat hier vaak wordt gezegd dat uw voeten minder opzwellen in sandalen. Of dat het minder aanleiding kan geven tot pijnlijke voeten. Ik vind nu net dat sandalen met fijne bandjes vaak aanleiding geven tot snijden etc. Uw voeten zwellen vaak sneller op als ze geen weerstand hebben. Ik heb 3 jaar als jobstudente part time in een schoenenwinkel gestaan en zou nooit een sandaaltje aanraden voor het gemak.
Hey Ann, Ik heb ook net fijne zilveren sandaaltjes gaan kopen voor onder mijn linea rafaelli jurk. Ik vind alle trouwschoenen verschrikkelijk lelijk en ik ga ze dan ook niet dragen omdat dit zo hoort.Ook draag ik geen hakken omdat ik daar niet mee kan lopen.Nu ben ik tenminste zeker dat ik mij confortabel voel.Heb ook al commentaar gekregen hoor!Veel succes en draag gewoon waar jij je goed in voelt! Het is tenslotte jou huwelijk :-))
Ben zaterdag mijn kleed gaan passen en heb m'n dichte schoenen meegenomen, moet zeggen ze passen er enorm goed bij!! Dus ga het toch bij een gesloten schoen houden met grote hak (mooier voor de foto's aangezien m'n vriend 1m97 groot is )Het lopen gaat goed.. heb nog schoenen van deze hoogte in mijn kast staan en pak wel een maat groter voor het geval dat het zo warm zal zijn... Thanks voor de tips e.d.