TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
karen
31-5-2011
|
11-2-2011 11:59:02
hoi!
Ik kan Le Chapeau zeker aanbevelen, maar maak een afspraak met Aude, zeker als je geen supertraditionele jurk wil. Ze hebben daar eigenlijk voor elk budget wel iets. Je kan er héél duur gaan; maar ook onder de 700€ vind je daar zeker iets!
Bij Le Chapeau hebben ze àlles! kort, lang, kleur, wit, hip, traditioneel, ...
|
|
Stefanie
25-6-2011
|
11-2-2011 12:50:14
Aude is de max! :)
Ik heb mijn kleed ook van Le Chapeau, en heb voorlopig geen enkel minpuntje te melden! Ik mocht zo veel passen als ik wilde, zodat ik zeker geen spijt zou krijgen achteraf dat ik iets niet geprobeerd had. Heel goeie en vriendelijke service, mijn smaak werd heel goed aangevoeld, en er werd helemaal niets opgedrongen..
Ik heb niet echt een idee van de algemene prijzen daar, maar ik denk dat de meeste jurken die ik zelf heb aangepast rond de 1000 à 1300 euro zaten? Naar mijn gevoel moet je daar niet bang zijn om zelf aan te geven wat je budget is, ze zullen in elke prijscategorie wel iets aan te bieden hebben..
groetjes!
|
|
Anika
9-4-2011
|
11-2-2011 14:10:57
Jagré is ook in antwerpen en super dicht bij het station. De meeste kleedjes kosten rond de 700 à 800 euro denk ik!
|
|
Wendy
28-5-2011
|
11-2-2011 17:38:41
Ik heb mijn kleedje van "C'est moi". Het is een nederlandse bruidswinkel, net over de grens bij Essen (Antwepren). De kleedjes zijn maximum 750€. De collectie kan je ook online bekijken: http://www.cestmoi-bruidsmode.com/ .
veel succes!
|
|
Ellen
17-9-2011
|
11-2-2011 17:47:11
Mijn schoonzusje heeft vorig jaar haar kleed (nu ja, broekpak) bij het Bruidsparadijs laten maken en zij was echt niet tevreden... Het duurde heeeel lang voor ze uiteindelijk voor haar 1e pas kon gaan (ze heeft echt zelf bijna dagelijks naar de winkel moeten bellen), toen ze dan haar afspraak had (slechts een paar weken voor de trouw), bleken haar maten iet goed opgenomen te zijn met als gevolg...Haar kleed paste dus totaal niet...Enfin, om een lang verhaal kort te houden, ze heeft uiteindelijk haar outfit (met juist ematen) pas 3 dagen voor haar trouw kunnen afhalen -> stress!!
Weet naturlijk niet of dit altijd zo is, maar dit is de ervaring die ik daarmee heb...
Succes!!!
|
|
Katleen
24-9-2011
|
12-2-2011 10:20:57
Het bruidsparadijs zou ik niet echt aanraden, vond ze daar heel onvriendelijk en proberen hun eigen goesting op te dringen... Le Chapeau, Jagré en JPC zijn wél aanraders! Enige nadeel bij Jagré vind ik dat je geen afspraak kan maken en je dus pech kan hebben dat je heel lang moet wachten en er terwijl ook nog andere mensen geholpen worden. (Toen ik er was, waren we eerst en werd ik in het begin heel goed geholpen, maar toen er meer volk binnenkwam, moest de verkoopster ook andere mensen helpen en moesten we tussendoor veel wachten...).
Voor een betaalbaar kleed is La Tiara zeker ook een bezoekje waard. Ben er zelf niet geweest (had wel een afspraak gemaakt, maar net ervoor bij JPC mijn kleed gevonden), maar al veel positieve commentaren van gehoord en al enkele bruidjes met een heel mooi kleed van rond 700 euro gezien.
Veel succes met je zoektocht!
|
|
renske
12-8-2011
|
15-2-2011 11:55:29
hoi
ik heb mijn trouwkleed niet in antwerpen gehaalt maar in maastricht waar je jurken aan een goede prijs kunt kopen het zijn imers geen bekende merken paar wel pracht jurken ik wilde ook niet teveel geld aan mijn kleed besteden (alle mijn moeder betaald dat wel maar dan nog). De prijzen staan bij elk kleed onderaan de foto.
dit is de site http://www.chrandels.be/
veel plezier !
groetjes renske
|
|
Sara
20-8-2011
|
15-2-2011 23:32:04
La Tiara moet je zeker eens naartoe! Heb er zelf ook mijn kleed gekocht, mijn kleed is nu niet budget vriendelijk.... maar dat was dan ook het enigste kleedje dat er niet budget vriendelijk was :-) Alle kleedjes liggen daar rond de 700€. Je kan er ook zeer mooie trouwjurken huren! Grtjs Sara
|
|
mama
31-8-2011
|
19-2-2011 13:44:27
Mag je bij jagre zelf rondkijken wat je leuk vindt of moet je wachten tot ze zelf iets tonen? Ben nog niet zo ervaren in het bruidshoppen
|
|
Marie-Louise
12-12-2012
|
1-12-2012 19:36:46
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|