Terug naar overzicht
Op de trouw van mijn vriendin gingen we allen samen het gemeentenhuis binnen dus denk niet dat daar een bepaalde volgorde voor is
Hey meid, Ik denk dat je dat volledig zelf beslist. Wij gaan ook zo binnengaan, alle ik wil dat toch :o)! Eerst gaat al het volk binnen en dan komen de getuigen, u mama en u schoonpapa, dan je schoonmama met je vriend en dan jij met je papa en eventueel daartussen nog de bruidskindjes. Hoe lopen de voorbereidingen? groetjes
Kan jij mijn ceremonievrouw worden :), zou al wat geruster zijn dan hehehehehe! Pff rest ligt wat stil, moet dringend in actie schiete! Nog ringen, kleed, uitnodigingen, .... :(
Normaal gezien is daar geen regel voor. Maar ik heb nog gehuurd dat - als er enkel een burgerlijk huwelijk is - er toch een soort suite wordt gevormd bij het binnengaan. Dus je kan dit zeker doen als je het wat plechtiger wil. Maar het hoeft niet.
Wij gingen ook als suite binnen (maar het 'volk' ging wel na ons binnen): http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238483202459&set=a.1238471522167.37003.1240628751