Terug naar overzicht
Beste, Ik heb mijn kleedje bij hen besteld. Ze hebben nu een winkel in Turnhout: Youniek Bruidsmode. Ik ben er heel tevreden over. Ik heb hier al een topic over geschreven op dit forum. Ik werd heel aangenaam ontvangen met een drankje en uitleg over hun werkwijze. Ze hebben een eigen collectie die je kan passen en dan kan aanpassen naar jouw smaak en wensen (qua kleur, design, uitvoering, ...) Ikzelf heb mijn kleed besteld op 4/01/11 en zou normaal gezien half maart de eerste keer mogen gaan passen. Als het dan past, mag ik het al meenemen. Als er nog retouches nodig zijn, moet ik 2 weken later terugkomen. Ook mijn mama en mijn zus hebben daar hun suitekleding gekocht. Veel succes met je voorbereidingen Groetjes Nathalie
Beste, Ook ik heb mijn kleed bij hen besteld. Ik werd ook heel aangenaam ontvangen en kreeg alle tijd om alle kleedjes te passen. UIteindelijk heb ik gekozen om een bestaand kleed van hen een beetje aan te passen naar mijn smaak (bovenstuk een beetje vereenvoudigen en V hals een beetje moderniseren) wat absoluut geen probleem was. Ik mag normaal gezien in april ongeveer terug voor mijn eerste pas. Tot nu toe heb ik absoluut geen klagen qua service, uitleg. Het is zeker een aanrader groetjes Samira
hoi ik ga er volgende eek vrijdag heen ... welke negative reacties hebt u dn gelezen ? wan tik vind daar niks van terug :s en nu begin ik te panikeren :s groetjes
niet panikeren, er is toch van alles wel eens iemand die ontevreden is?? het komt wel goed!
Nog even vragen: zaten ze niet in Merksplas? Turnhout is nogal ver weg voor mij...
Beste, Ze hebben sinds oktober 2010 een winkel in Turnhout (patersstraat 23, 2300 turnhout). Ze staan ook op deze website. Ik ben van Overijse (omgeving van Brussel) en heb me de trip van ongeveer een uur niet beklaagd hoor. Vooral omdat we met z'n drieën onze kleding daar hebben gevonden. Succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie